Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dost bu sana


es selamü aleyküm güzel dostum .
seni karsima cikaran yüce Rabbime sonsuz sükürler olsun .bu yazacaklarim asla emeginin karsiligi olamaz biliyorum....
 süslü kelimeler edemem ,düsüncelerimi asla kaleme dökemem .
sen !
inaniyorum ki rahmanin verdigi cani, onun kullari icin onlarin senin giyabinda edecegi duanin rahmani sana daha cok yakinlastiracagini bilmenden dolayi bu hizmetleri yapiyorsun .mümin kul öyledir cünki .din kardesinin derdi onun derdidir onun zorlugu kendinin zorlugudur .ne yapar eder yardim eder. ve en önemlisi görmeden sever
dilerim hakkinda herseyin hayirlisi olsun Allah c.c. her iki cihanda aziz kilsin seni .hersey icin Allah razi olsun .
efendimize komsu olasin insAllah
sayfamda hazirlamis oldugun her güzelligi gördügümde seni ne kadar yordugumu düsünüp rahmana ellerimi aciyorum. diyorum zorlarini kolaylastir onu cok sev  ...
seni cok seviyorum sevgili degmesinyagliboya .
sevginle gökkusagina döndüm boyalarin hic bitmesin olurmu ;)

2 Kommentare:

  1. İçten yürekten aminnnn... allah onu başımızdan kalbimizden eksik etmesin...

    YanıtlaSil
  2. Allah hepimizden razi olsun guzel ablacim..ne guzel dualar etmissin amin hepsine ve hepimiz icin gecerli olur insallar..
    Gule gule kullan insallah leziz tariflerini denemek ayrica da guzel bir yerde gormek emeginin karsiligini dostlarindan agizlarindan cikan sozlerle almak nasip olur insallah..Blog dunyasi guzel bir insani tekrar kazandi ve ben emegimin karsiligini bu guzel postunla aldim ablam..
    Canim ablam optum yanaklarindan Allaha emanet ol.

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle