Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pamuk prenses


es selamü aleyküm dostlarim .
yine sizler basit bir tarifle geldim kiz kardesim ilk isirdiginda müthis birsey bu diye hitap etti ona bakarak :) adini sordu dedim adi yok :)
bu tarifi 2-3 sene önce ilk nurgülüm evinde yemistim nereden aklima esti ise dedim yapayim, sonra baktimki blogumada eklememisim buyrun ;) umarim sizlerde beyenirsiniz .
malzeme
200 gramlik 2 paket kedi dili büskivi
2 kutu krema
1 pk hindistancevizi  rendesi ( kokos
2 pk vanilyali seker
1 su bardagi süt (soguk )büskivinin cinsine göre miktar degisebilir
yapilsi
öncelikle kremanizi vanilya sekeri ile birlikte iyice katilasana kadar cirpin .daha sonra kedi dili büskivisini  bir tanesini süte batirip düz tarafina cirptiginiz kremadan sürün bir diger büskiviyi süte batirip krema sürdügünüz yere kapatin biraz daha kenarlarina krema sürüp hindistan cevizine bulayin ayni islemi tüm büskivilere uygulayarak agzi kapali bir kabiniza dizin, üzerine kapatin 3-4 saat sonra soguk soguk yemenizi tavsiye ederim ..
ama dualarinizi beklerim siz yerken dostlar ........afiyet olsun ben adini pamukprenses koydum neden derseniz pamuk gibi bir lezzet ama sekerli ;)

2 Kommentare:

  1. Ellerinize sağlık.Pamuk pamuk gerçekden de.. Partik ve leziz.

    YanıtlaSil
  2. Çok pratik bir güzellik buu..:)
    Tam benim oğullarımın seveceği bir şey olur sanırım ..Denemeliyim :)

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle