Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sucuklu Karnabahar


es selamü aleyküm dostlarim .

yine uzun bir ara yogun gecen bir ay sonrasi kasla göz arasida bir tarif ekleyeyim dedim ;)
kelam yine kisa, en güzele emanet olmaniz duasi ile hemen tarifimi vereyim
tarifi bana ait bu yemegin
malzeme
150 gr sucuk
800 gr karnabahar
yarim cay bardagi sivi yag
1 kuru sogan
1 yemek kasigi un
1 yemek kasigi biber salcasi
1 cay kasigi kimyon
1 kahve kasigi toz kirmizi biber
1 yemek kasigi limon sirkesi
yarim bag maydanoz
yapilisi
öncelikle sucuklari mutfak roborunuzda kiyma oluncaya kadar dograyin. 
diger tarafta karnabahari tüm yikayip dograyin herseyini yapraklari dahil ;) bir kenarda bekletin
 tencereye  siviyagi yemeklik dogradiginiz sogani  hazirladiginiz sucugu   koyup, biraz kavurun.
üzerine salcayi ekleyin bir iki kez cevirin un ve karnabahari ilave edip  tuzunu karabiberini kirmizi biberi  ve limon sirkesini ekleyin ..karabaharla ayni seviyede su ekleyip yaklasik 20 -25 dakika  dakika pisirin.
ocagin altini kapatip üzerine maydonozu dograyip servise sunun
afiyet olsun dualariniza talibim dostlar

3 Kommentare:

  1. ellerinize sağlık. Mutlaka denenicek bu tarif....

    YanıtlaSil
  2. ellerin dert görmesin ablacım.
    kuzucuklarım bu tür sebzeler ile biraz mesafeliler ve çözüm olarak bende bu şekilde alteratifler eşliğinde sunuyorum.:)
    sucuğun kokusuna tırtıklıyorlar ucundann..;)
    öpüyorumm ablacım.
    muhabbetle..

    YanıtlaSil
  3. Merabalaar :) ben bu yemeginizi yaptim bugün ve ogullarim pek karnibahar sevmezlerdi buna hiic sesini cikarmadan yediler tesekkürler...

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle