Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

bebek arabasi

Es selamü aleyküm dostlarim .
günlerdir gecmeyen bas agrimla bogusurken .sabah  verdigim bir karar ile pasta yaptim.
gidecek oldugumuz arkadasima süpriz yapma düsüncesi ile  kafamda hic bir plan olusturmadan mutfaga gectim .bebegimizin masAllah isleri su gibi akti.
o bas agrisi ile ancak bu kadar bir görüntü cikti ortaya .
basimmi ?? hala agriyor ama pastanin sahibinin gözlerindeki piriltiyi görünce bas agrisini takan yok simdi :)) dua buyurun gecsin su agri .
aslinda siparislerimin tarifini vermiyorum ama  fikir olmasi acisindan resmini koyup sizlere hic olmassa kekinin tarifini vereyim dedim ;) cünki keki cok beyenildi
bu ebatta bir pasta icin gerekli olan kek malzemesi
8 yumurta
2 su bardagi sivi yag
4 bardak un
2 pk kabartma tozu
2 bardak rendelenmis havuc
2 su bardagi toz seker
2 su bardagi paranuss kerne  (siz findik kullanabilirsiniz ) kavrulmus gerekiyor yani kavurmalisiniz ;)
2 cay kasigi tarcin
firin tepsisi ebatinda kenarlik cerceve
yapilisi
havuclari soyup rendeleyin
 yumurtalari sekeri  ve vanilyayi mikserinize koyup homojen bir kivam oluncaya kadar cirpin .
icersine sivi yagi ekleyip ayri bir kapta karisitirdiginiz elediginiz  unu, kabartma tozunu, tarcini karisitirip yumurtali karisima yedirin en son rendelenmis havucu ve findigi koyup yagli kagit ile kaplayip yerlestiridiginiz kare kelepcekurdugunuz firin tepsisine dökün .isitilmis 200 derece firinda pisirin
dilediginiz pastada kullanabilirsiniz .
afiyet olsun

6 Kommentare:

  1. Ve aleykümselam can arkadaşım geçmiş olsun harika bir görüntü tadı kimbilir nasıl nefistir sayfana sevgilerimi bırakıyorum ALLAHA emanet ol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sayanim sagol dostum dualarinda unutma
      Rabbim nasip etsin sanada yedireyim ellerimle insAllah, sevgilerimi gönderiyorum can

      Sil
  2. Aleykümselam ablacım sabah telaşım vardı cevap yazamadım bağışla beni..
    Bebek arabası çok çok başarılı ellerinden gözlerinden öptüm..
    Allaha emanet ol.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önemli degil bitanem bende üzüldüm .
      sen yazdiginda telefonda anacigimla konusuyordum cevap veremedim sana asil sen bagisla en güzele emanetsin

      Sil
  3. Ve aleykumselam arkadasim,
    ellerinize saglik olsun,
    yaptiginiz pastalar gerçek birer sanat eseri masaAllah size...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razi olsun arkadasim .bakan gözler güzel bakiyor güzel görüyor. acizane birseyler yapmaya calisyorum ,
      dua buyrun en güzele emanetsiniz

      Sil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle