Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Patlican salatasi

Es selamü aleyküm dostlarim
son zamanlarda bana ulasan bilgilerde söyle bir istek geliyor üyelerimden, cevremden, tanidiklardan
yeni evlenen kizlarimiz icin günlük yapila gelen yemekler koymam  .
ben herkezce bilenen yemeklerin haricinde: taninmamis, kendi calismalarim, derlemelerim,ve
 düzenlemeli yaptigim tariflere yer veriyordum.
bundan böyle sIklaIkla güncel tariflerden de ekleyecegim .
öncelerde bulundurdugum tüm corba tariflerini ekleyecegimilk firsatta  insaAllah
daha sonra bilinen lezzetlere merhaba diyecegiz .
birde manevi kizim  haticemin bir tabiri vardir kizarak söyle der bana
 yaaa sen neden günlük yaptiklarini eklemiyorsun bakayim  cök kötüsün :)) der
hepinizi Allah icin cok seviyorum beni yanliz birakmadiginiz icin Allah c.c. sizlerden razi olsun .
birde sayfami gezerken önceki tariflerimin tümüne arsive giderek bakiniz. tarihlere göre tarifleri daha acik ve net ulasabilirsiniz yada aklinizda ismi olan yemeklerimi googleye yazip yanina allahneverdiyse yazarsaniz direk sizi o sayfaya yönlendirecektir ...
yukarida görmüs oldugunuz patlican salatasinin tarifi  söyle
4-5 adet orta boy patlican mümkünse dolgunlarindan olsun
2 su bardagi süzme yogurt
yarim su bardagi mayonez
yarim limon suyu
2 dis ezilmis sarimsak
tuz karabiber süslemek icin toz kirmizi biber
yapilisi
patlicanlari közleyip kabuklarini soyun üzerine tuz ve limon suyu  ekleyip süzgecte yarim saat bekletin .soguyunca bicakla kücük parcalar halinde kesin.
ayri bir kapta süzme yogurdu ,mayonezi ezilmis sarimsagi karistirip patlicanlara ilave edin karabiber ve tuzunu tekrar kontrol edip servis kabina bosaltin üzerini kirmizi toz biber ile süsleyip servis süresine kadar soguk bekletin .
afiyet olsun
sevgi ve sükür eksik olmasin yuvanizdan


1 Kommentare:

  1. Tarifi aldım :) Bugün akşam misafirlere yapıcaz inşaallah :)

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle