Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yumurta salatasi

Es selamü aleyküm dostlarim
kisa bir aradan sonra yine buralardayim uzun zamandan sonra bir sILayi rahim yaptik .isvicreye gittim .canlarimin güzelligi doga güzelligi ile birlesince, orada kaldigim süre cok kisa geldi bana simdiden cok özledim .
insan sevdikleri ile beraber olunca her anin öylece kalmasini istiyor ama ,yine dünya kanunu dogdugum yere degil doydugumuz yere döndük  :(
ellerim gönlüm onlardan ayrilmanin acisi ile bir rehavet icersinde olmam sizlere bir salata tarifi ile karsiniza cikariyor .bagislayin beni ve dua buyrun sevenler hic ayrilmasinlar
yumurta salatasi icin gerekli malzeme
10 kati pismis yumurta
1 su bardagi yogurt
6 yemek kasigi mayonez
2 kahve kasigi dolusu hardal
200 gr kasar peyniri
4 adet taze sogan
tuz karabiber

yapilsi
Hasladiginiz yumurtalari soyup, ince yuvarlak  dilimleyin. kasar peyniri kibrit cöpü seklinde  taze soganlari ise cok ince sekilde dograyip salata kasesine koyun .diger tarafta yogurdu hardali mayonezi iyice karistirin pürüssüz bir kivami olsun tuz karabiber ile tatlandirin  .yumurtali karisimin üzerine gezdirin .yaklasik yarim saat dinlendirip servis yapabilirsiniz ..
afiyet olsun

2 Kommentare:

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle