Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

cikolatali hurma


selamün aleyküm canlar .
cikolatali hurmalar icin gereken malzeme

arzu ettiginiz miktar irice hurma
soyulmus dogranmis kavrulmus findik
200 gr aci cikolata
2 kahve kasigi tereyag
yaklasik 1 su bardagi süt
kürdan

cikolatayi benmari usulu eritin ( sicak su kaynayan bir tencerenin üzerine  cam kase oturtun cikolatayi icine parcalayin arada karistirarak eritin )
icine tereyagini ve sütü ekleyin . iyice karistirin parlak olmasi ve biraz akici olmasi gerekiyor
diger tarafta hurmalari tek tarafli kesip saplarini cekirdeklerini cikarin .
kavurdugunuz findikdan icine bir cay kasigi koyup  bastirarak elinizle kapatin.
 kürdan saplayip eriyen cikolataya batirin bir iki kez sallayin.
 aluminyum serilmis bir tepsiye koyun  hurmalar bitince buzluga kaldirip donmasini saglayin 20 dakika yeterli olacakdir .

afiyet olsun

kalan cikolata ya ben biraz findik bir iki kasik pudra sekeri ekleyerek degerlendirdim top seklinde yuvarladim findikla kapladim  lezzet olarak oda cok güzel oldu

Allaha emanet olun sitemi ziyaret eden herkeze cok tesekkür ederim

10 Kommentare:

  1. Aleyküm selam hurma ve çikolata çok güzell ve çok severim ellerine sağlık canım...
    not: bir elimde hurma bir elimde çikolata yemekteyim şu an :)) ne yapalım idare edeceğiz artık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öcü bir elde hurma bir elde cikolata :) ikisini bir yiyeceksin yukardaki gibi kugum
      sen diet yapmiyormuydun :)

      Sil
    2. Diyetteyim kim görmesse:)) bu gidişle siyah kuğu değil siyah balina olacağım :))) sayenizde:))) sevgilerimle....

      Sil
  2. Ablam ne kadar güzel bir fikir emeğine sağlık bu ramazan misafirlerime kesin yapacağım iftara sofrada harika bir şıklık olacak....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bal yanagim ramazanda da güzel oluyor .geri zamanda yap koy mutfaga girdim ciktim ye en güzel cilde sen sahip olacaksin ;)

      Sil
    2. Doğru söylüyorsun ablam mübarek nimet dediğin gibi süttte yapar kuzum için bol bol ben bundan bir yapayım.

      Sil
  3. merhaba sizi izlemeye aldım...
    bu çok iyi bir fikir çikkolatalı hurma :))
    harika görünüyor...
    ellerinize sağlık...
    sizde beni izlemye alırsanız sevinirim...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. herseyi batirirdimda hurma hiç aklima gelmemsti supe fikir bayildim :)

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık canımm harika olmuş paylaşımların bol bol olsun sevgiler;))

    YanıtlaSil
  6. Hurma yemeyen kızım için harika bir secenek..
    Ellerıne sağlık bereketı bol olsun.

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle