Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ekmek düsmani


evet aksama ne yemek yapsam sorusu kadinlari yaslandiran bir soru bence .
tarif bana ait .
esiniz bir hafta gece bir hafta gündüz seklinde calisiyorsa ve cocuklariniz varsa tek yemekle yetinecekseniz Ekmek düsmani tam secimdir diyorum deneyin pisman olmayacaksaniz .
 cocuklarina yumurta yedirmekde zorlanan bir kac arkadasim bu tarifle cocuklarina yumurta yediriyorlar :) denemesi birazcik zamaninizi alacak ama degecek inanin.
 ama evde taze ekmek yoksa erteleyin o gün.. yaninda taze ekmek olmassa olmazdir hadi kolay gelsin .

verecegim malzeme iki kisilikdir .
4 adet orta boy patates
4 adet yumurta
400 gr yogurt
1 dis ezilmis sarimsak .
iki kahve kasigi tereyag
bir kahve kasigi kirmizi toz biber
patatesleri kizartmak icin sivi yag .
tuz az karabiber .

islem cok basit patatesleri soyun küp seklinde dograyin. sonra kizartip kagit havlu üzerine alip yagini cektirin .
servis yapacaginiz kisi basi bir tabaga kisi basi iki patates olacak sekilde koyun sarimsagi ezin tuzla yogurdun icine koyup kizarttiginiz patateslerin üzerine dökün .
teflon tavada cok az sivi yag koyup yumurtalari kirin sarilarini cok pisirmeden beyazlari pisince tabakdaki yogurdun üzerine koyun . cabuk olarak tereyagini eritip icinde kirmizi biberi kizartip yumurtalarin üzerine gezdirin  hemen servis yapin .
bu yemegi yaptiginiz gün baska bir sey yapmamanizi öneririm :D

 

6 Kommentare:

  1. oooh mis...
    nasıl güzel olmuş,ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hosgeldin canim tesekkür ederim hayirli bir hafta diliyorum

      Sil
  2. Ablam bu yenmez miya
    Yanına da sıcak çay
    Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sagol bitanem
      eminim beyenecek bal yanagim deneyince ;)

      Sil
  3. Ablam bir kusurum mu oldu ugramaz oldun bana?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablan seni verene kurban nurum .olurmu öyle sey hafta sonu burada degildim nete gitme imkanim olmadi.
      malum pazartesi iki ara bir dere derlerya yazi ekleyip ciktim .kiyamam sana gelmesin aklina öyle birsey üzülürüm .birde:( hala paketini veremedim postaya utaniyor ablan

      Sil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle