Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ev yapimi cikolatali puding


esselamü aleyküm dostlarim
caniniz bazen tatli ceker buda cogunlukla puding ile sonuclanir .dolaplari karistirmak sonuc vermez
puding paketini aramak basarisizlikla sonuclanir :) gelin kendi pudingimizi kendimiz yapalim
amaan icinde katki maddesi olmayiversin bos verin :))
gerekli malzeme
500 ml süt
80 gr seker
40 gr nisasta
2 yumurta sarisi +1 tüm yumurta
2 pk vanilya sekeri
100 bitter cikolata
bir fiske tuz
yapilisi
100 ml süt ile birlikte yumurtayi nisastayi sekeri vanilyayi tuzu iyice karistirin tam cözülmesi gerek malzemenin yoksa yumurta icinde bölüm bölüm piser
 diger tarafta tencereye kücük parcalara bölünmüs cikolatayi ve 400 ml sütü ocaga koyup bir tasim kaynatin .
ocaktan cekip icine hazirladiginiz karisimi katip, tekrar ocaga koyun karistirarak bir iki tasim kaynatip, puding kivamina gelince ocaktan alip kaselere bosaltin.
2 saat soguk bir yerde dinlendirip, arzu ettiginiz meyva ile servis yapin .
yok cikolata bana yetmedi diyenlerden iseniz cikolta eritip üzerine servis yapabilirsiniz
not cikolataniz mümkünse kaliteli olsun tadi daha cok degisecektir. birde ben meyvalari dondurup toz sekerine batirip  pudingin üzerini  tamamen kapladim ve öylece beklettim eriyen meyva serbeti ile cok daha nefis oldu .denemenizi tavsiye ederim .


0 Kommentare:

Yorum Gönder

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle