Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Firinda Kolay Raklet


selamün aleyküm dostlar
bu gün yogun bir okadar güzel ama mide fesadina ugradigim bir gün oldu
Birlik isimli dernegimizin düzenlemis oldugu yemek yarismasinda jüri üyesi idim .
inanin bana jüri olmak yarismaci olmakdan daha zormus :) her katilimcinin yemegini tatmak ve puanlamak uff anlayin beni :))
her yarismacinin yapmis oldugu yemek ve tatli cok güzeldi .
bu kadar yemek ve pasta yapan biri olarak yemek yemege alisik olmayan bir insanim bu sebeple su an bas agrisi ve mide agrisi cekiyorum
herseye ragmen hersey cok güzeldi emegi gecenlerden Allah.c.c razi olsun
sizlere bu gün firin da kolay raklet tarifi vermek istiyorum
aslinda özel makinasinda yenilmesi gereken bir lezzettir raklet
gerekli malzeme
arzu ettiginiz miktarda patates ben 6-7 adet orta boy patates kullandim
kalin olarak elinizin uzunlugunda 4 dilim kasar ve 2 adet mozzerella peyniri
tuz karabiber ve biraz muskat
servisde kullanmak icin bol cesit tursu (salatalik biber havuc
tursu enginar kaperi zeytin
yapilisi
pataseleri soyup dilimleyin dilimler cok ince nede cok kalin olmamali
firina koyabilceginiz bir tencerede tuz ,karabiber ve muskat rendesi ile haslayin.
dilimlenmis olarak yaklasik 20 dakika yetiyor suyunu cekmesini saglayin bu sebeple üzerini gececek kadar su koymaniz yeterli olacakdir .
haslanan patatesleri ocakdan alip hemen üzerine peynir dilimleri ile kaplayin istilmis 250 derece firinda peynirler kizarincaya kadar tutun
dogramis oldugunuz tursu karisimi ile sicak servise sunun .
isitilmadan sicak tüketilmesi lezzeti icin önemlidir


bu yaziyi anlilarindan dolayi güncelledim yani bu günle ilgisi yok yanlizca tarifi paylasmak

1 Kommentare:

  1. Bu yemeği sevdim :) patatesli olan herşeyi severim ama en çok salataları:)) elelrine sağlık sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle