Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

isvec usulu visneli kek


esselamü aleyküm dostlarim .
insan bazi seyleri kafasindan silmek ister. ruhunu dinlendirmektir tek arzusu.
insan bunu yakalayabilmeli. kendi adina bir ugrasi olmali. beynini rahatlatan, düsüncelerden uzaklastiran .
ben bunu pasta yaparak basarabiliyorum cok kisiye göre zaman kaybi olarak adlandirilir bu durum .ama benim icin böyle degil iste .
iki günlük dünyada illa bir beklenti ile ödünc sevgiler sigdiriliyor yüreklere.yetmiyor sevgiyi verdiginiz kisiye anne olmak ,baci olmak ,baba dayi amca kardes yada abla .
ödünc verilen sevgiler beklenti citasinda takilip kaliyor ..
böyle olmamali diye düsünüyorsunuz ama yanlizca düsüncelerinizle kaliyorsunuz.
verdiginiz sevgi yeterli gelmiyor o beklentilere .
pastami yaparken dilimde bir kelime yaradilani severim yaradandan ötürü.
gerisimi ??? yürekde sizi , yüzde aci bir hüzün .
tarife gelince dilerim  yaparken de yerkende yüzünüz hep gülsün .
malzeme
4 yumurta
250 gr toz seker
125 gr margarin yada tereyag (oda isisinda )
125 gr un
125 gr findik yada badem tozu
100 gr rendelenmis cikolata ( bitter olmali )
1 kahve kasigi tarcin
2 kahve kasigi kabartma tozu
 350 gr visne kompostosu ( tanelerini kullanacagiz süzülmüs haliyle bu miktar )
yapilisi
margarini sekeri cirpmak kabiniza koyup seker eriyinceye kadar cirpin yumurtalari teker ,teker eklemek kaydiyla cirpmaya devam edin .unu findik tozunu tarcini ve kabartma tozunu bir kapta karistirip malzemeye ekleyin cikolata rendesini en son ilave edip margarin ile yaglanmis 28 cm kelepceli kalibiniza döküp düzleyin .
süzdürdügünüz visne kompostosunun tanelerini hamurun en üzerine serpistirin .isitilmis 180 derece firinda orta katta 40-45 dakika pisirin .
kekiniz pisince sogumasi icin kelepcesini cikarin  soguyunca üzerine pudra sekeri serpistirin dilimleyerek servis yapin ...

3 Kommentare:

  1. görüntü muhteşem... sizi keyifle izliyorum yalnız ölçüleri yanlarına bardak, kaşık ölçüsü olarakta yazmak mümkün mü, böyle zor oluyor da... Ben de beklerim...

    YanıtlaSil
  2. bende mutfakta iş yaparken ferahlarım birde dağıttıklarımı toplayan olsa neyse sağlık olsunda..kek tablo gibi olmuş eline sağlık izlemeye aldım selamlar..

    YanıtlaSil
  3. Ablam ellerine sağlık harika
    Ben bayılırım vişneli keke
    Bu arada canını sıkan bir şey varsa boşver ablam derdi veren rabbim dermanını da verir..

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle