Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Italyan usulu soslu makarna

selamün aleyküm dostlarim
hepinize saglik huzur ve güzel amellerle dolu bir gün diliyorum
firsat buldugum aralarda birazcik olsun dinlenebilmek amacli bilgisayarin basina oturdugum bir an, sizlerle bu bizim cok sevdigimiz makarna tarifini paylasayim dedim aslinda herkez bilir belki bu tarifi .
ben de kendimce yaptigim sekliyle sizlerle paylasiyorum insaallah beyenirsiniz
malzeme
1 paket cizgili boru makarna
300 gr kiyma
2 kuru sogan
1 sivri yesil biber
2 dis sarimsak
yarim cay bardagi sivi yag
1 kutu dogranmis konserve domates
yarim bag maydanoz
2 yemek kasigi soya sosu ( arzuya bagli )
1 kahve kasigi dolusu yemeklik toz kirmizi biber
tuz karabiber arzu ederseniz aci pulbiber
üzerine gezdirmek icin biraz hakiki zeytinyag
yapilisi
makarnaninzi bir yandan haslamaya birakarak
kiymayi siviyagi sogani ve  sivri biberi dograyip bir tencereye kayup kavurun kiymayi cok kurtmamaya dikkat edin
icine sarimsaklari dograyin .toz kirmizi biberi, tuzu ,soya sosunu ekleyip domatesi ilave edin. bir cay bardagi sicak su koyup tencerenin kapagini kapatin 10 -15 dakika kadar kaynasin ocagin altini kapatip dogranmis maydonozu ilave edin .
haslanan makarnayi süzüp soguk suya tutmadan sosa ilave edin karistirin üzerine biraz zeytin yag gezdirin .
arzuya göre üzerine beyaz peynir ile sicak servis yapin afiyet olsun .
ben resimi cektikden sonra eklemistim peyniri :))

0 Kommentare:

Yorum Gönder

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle