Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kolay pohaca


uzun zaman önce topladigim tariflerim imdadima yetisti yine
cantamda bulundurdugum kalem ve defter dostum böyle güzelliklere sebep oluyor .
yazar koyarsiniz bir kenara ister not olsun, ister bir tarif, yada bir bilgi ama mutlaka yazilip konulmali ki
gün gelip ise yaradigini derde deva oldugunu göresiniz
ilim anam derki bana ne düsünüyorsan yaz. yazda ne istersen yaz .bilmiyorum gün gelir dökülür kaleme duygular, bilgiler ne diyelim belki bir gün ;)
mutfak konumuza  gelince yani pohacaya ,dersiniz aman hic halim yok ama ne olmali cabuk ve yormayan
 son zamanlarda dilimdeki düsmeyen söz bu
 bu tabaksa uzun zamandir ihmal ettigim kizim icin hazirlandi seni seviyorum umudum nurum canim kizim .
malzeme
5,5 su bardagi un
1 su bardagi sivi yag
1 su bardagi eritilmis margarin
1 su bardagi yogurt
1 yumurta (beyazi hamurun icine sarisi üzerine sürmek icin
1 pk kabartma tozu (backpulver
1,5 kahve kasigi tuz
ic malzemesi
1 su bardagi ufalanmis beyaz peynir
maydanoz karabiber
yapilisi
tüm malzemeyi güzelce yogurup 10 dakika bekletin bu arada ic malzemesini olarak peyniri ufalayip  maydonozu dograyip  karistirin
hazirladiginiz hamurdan yumurta büyklügünde parcalar koparip elinizle avcunuzun büyüklügünde acin icine biraz peynir koyup pohaca seklinde kapatin yagli kagit serilmis firin tepsisine dizip yumurta sarisini sürün önceden isitilmis 180 derece firinda yaklasi 30 dakika pisirin
sicak servis yapin afiyet olsun .
Dualariniza talibim


3 Kommentare:

  1. hayirli sabahlar ablacim:) pogacayi yaptim suan firindalar:) ilk pogaca deneyimim:D ellerine saglik :** rabbime emanetsin...
    hatice

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa haticem ya sen ne seker bir bacisin .umarim beyenirsin afiyet sifa olsun canim.
      hayirli bir hafta sonu diliyorum ve sevgilerimi biraktim sende ona emanetsin duanda unutmayasin

      Sil
    2. :) allah razi olsun ablacim... annem ve babam cok begendiler;) hayirli aksamlar rabbime emanetsin...
      hatice

      Sil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle