Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Közlenmis Pancar salatasi


:)) korkmayin kirmizi kirmizi görünce
su siralar burda fazlaca reonlarda bulunan kirmizi pancar soframiz da salata olarak yerini aldi Elhamdülillah .
Bakin simdi kendime kiziyorum. su blogum icin neler düsünüyordum,hic birini hayata geciremedim .
kabul ediyorum cok tembelim ben :(
kirmizi pancar cok saglikli. hic olmassa arada tüketmek gerekiyor.icindeki maddeleri size kisaca aciklamam gerekirse .
kalium, kalsium ,magnezyum, fosfor, iyot,natrium, vitamin c, ve tüm b grubu vitaminlerini icerir. ayni zamanda en fazla seker iceren bir besin maddesi ..kan yapiminda önemli olan kirmizi kan hücreleri olusumunda cok faydali  .ayni zamanda folik asit kaynagi.vucudumuzun .savunma sistemini kuvvetlendiren yani faydasi saymakla bitmiyen bir besin .
cocuklar tadindan ötürü biraz uzak kirmizi pancara ,cok büyüklerin de yedigini görmüyorum.
söyle bir burun kivirma ardindan titreme :)) ama tüketin tükettirin diyorum .ne kadar sükretsek azdir
tarife gelince  bu salatanin orjinal tarifinde roka kullaniliyordu ..her nasilsa  roka bulunmadi güne denk geldi denemem.bende kücük marullardan kullandim
siz roka ile deneyinki vitamin degeri iki katina ciksin
malzeme
8 adet orta boy kirmizi pancar büyüklerden 4 tane yeter
1 bag roka yada yarim marul
2 dis sarimsak
2  yemek kasigi üzüm sirkesi
3 yemek kasigi hakiki zeytinyagi
1 yemek kasigi nar eksisi
1 kirmizi sogan
1 avuc kavrulmus ceviz
tuz karabiber
yapilisi
pancarlari aliminyum folyo serilmis tepsiye koyup 200 derece firinda 45 dakika pisirin pisine firindan cikarip biraz bekletin sogusun
bu asamada elinize eldiven giyinyoksa tüm hafta kirmizi ellerle dolasirsiniz :)) ve bicak yardimi ile pancarlari soyun elma dilimler gibi dilimleyin .
roka yapraklarini yada marulu yikayip dograyin kirmizi sogani dilimler halinda dograyin hepsini servis tabagina alin.
 tavada hafif kavurdugunuz cevizleri dograyip malzemeye ilave edin .
ayri bir kapta sirke zeytinyag sarimsak ve nar eksisini tuzu karabiberi koyup cirpin. salataniza ilave edin ve karistirin

2 Kommentare:

  1. Ablacım ben çooook severim pancarı hemde çok!..
    Teşekkürler canım benim..

    YanıtlaSil
  2. Pancar tursunu severek tüketiriz..Lakın ilk defa duydum bu tarıfı cok da sevındım.
    Pancarın faydalı oluşu ve sevmem onunla ılgılı yenı tarıfler arayısına sokmusdu benı bu tarıf cok guzel oldu benım için..
    Ellerıne sağlık bereketı bol olsun..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle