Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lambada pastasi


selamün aleyküm
bu pasta bir zamanlar tuhanamin ebedi forumda  vermis oldugu lambada pastasi
 ben bu kez yuvarlak kaliba uyguladim ve icine bir kac ekleme yapip santi kullandim .
malzeme
bir adet pandispanya pasta alt tabani.
500ml elma suyu
2 adet rendelenmis elma
4 yemek kasigi seker
1 pk vanilyali puding
1 paket kedi dili büskivi
1 pk krem santi
1 su bardagi süt
üzeri icin rendelenmis cikolata
büskivileri islatmak icin elma suyu

yapilisi
elmalari yikayip soyup rendeleyin .
elmalari elma suyunda bir iki tasim pisirin icine baska bir kapta seker ve pudingtoz olarak karistirin  bir miktar elma  suyu ile eritin kaynayan elmalari ocakdan cekip icine puding ilave edin karistirin.tekrar ocaga koymaniza gerek yok  bu sekilde pudinginiz dibini tutmadan hazirlanmis olacakdir ben her zaman bu yöntemi kullanirim
taban hamurunu kelepceli bir kaliba koyun üzerine pisirdiginiz puding dökün düzeltin
kedi dili büskivileri elma suyuna batirip pudingin üzerine dizin .ayri bir kapta santiyi cirpip büskivilerin üzerine sürün en üste cikolatayi serpistirin.
 buz dolabinda en az 3 saat dinlendirip servise sunun.
 bir gece önceden yaparsaniz cok daha lezzetli olacakdir .
afiyet olsun


6 Kommentare:

  1. Ve Aleyküm Es Selam
    çok güzel görünüyor ellerine sağlık ablam ...

    YanıtlaSil
  2. Değişik..
    Çok güzel görüntü..
    Ellerıne sağlık bereketı bol olsun...

    YanıtlaSil
  3. ELLERİNE SAĞLIK.ÇOK GÜZEL BİR GÖRÜNTÜ :))

    YanıtlaSil
  4. Ay bunu da sevdim çok basit ve lezzetli görünüyor:)

    YanıtlaSil
  5. hem llezzetli hem 15 dakikada hazir nerdeyse cok seviyorum bu lezzeti bacim tadi tam bana hitap ediyor ben visne suyu kokao ve cikolatalida yapiyorum mutfagimin vazgezilmezlerindendir kendileri gecenlerde komsum polis olan patrick ve andrea yada verdim kapida oynamaya basladi lambadaaaaa diye:) seni seviyorum öptümmm bacimmm....

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle