Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mantarli kremlali makarna


esselamü aleyküm dostlarim
dün yine tembelligim tuttu.acilen hazirlamam gereken ögünde,hemen hazirlayip sundum.
insAllah sizlerde beyenirsiniz.
resim malesef sogudukdan sonra cektigim icin pek güzel görünmüyor. isitmak icinse üsendim diyebilirim affiniza siginiyorum.
bu tembelligimin sebebi yine en düsük degerlerde olan d vitamini eksikligi. günesi nadir gördügümüz su almanyanin ,malesef bizlere getirileri neyse ben size tarifimi vereyim
malzeme
1 paket cizgili boru makarna
sosu icin gereken malzeme
2-3 yemek kasigi hakiki zeytinyagi
500 gr mantar konserve süzülmüs haliyle( iyice süzüp kagit havluyla suyunu alin )
1 dis sarimsak
1 kahve kasigi dolusu nisasta
400 ml cig krema
100 ml su
1 tane et suyu tableti malesef olmassa olmuyor :(
tuz karabiber
yapilisi
makarnayi haslamak icin tencereye su koyup kaynatin (tuzunu daha sonra koyun yoksa suyun kaynamasini cok beklersiniz :) ilk asamada koyarsaniz tuzunu suyunuz cok gec kaynayacakdir)
makarnayi haslarken  (12 dakika yeterli oluyor ve soguk suya tutmayin kesinlikle)
bir tavaya zeytinyagini koyup icine sarimsagi iri dograyip yaga koyun  isitin dikkat edin yanmasin tadi acilasiyor.  daha sonra mantarlari ilave edin mantarlar yaklasik 8-10 dakika kavurun
daha sonra nisastayi ilave edip, et suyu tabletini ekleyin. bir iki kez daha cevirip suyu ve kremayi ilave edin. karabiberi ve  dikkatlice tuzunu ayarlayin .arada karistirmak sureti ile pisirin (bir kac tasim yeterli olur) bu asamada haslanan makarnalarinizi süzüp kaynayan sosa ilave edip karistirin servis icin hazirdir
arzu ederseniz servisde kasar peyniri serpistirebilirsiniz
afiyet olsun

2 Kommentare:

  1. ellerine sağlık canım
    tabağı aldım
    mmm harika
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hosgeldin günün hayirlara mutluluklara gark olsun .
      beyenmene sevindim arkadasim

      Sil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle