Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Midye pohaca

Midye pohaca
aslinda hic hali olmayan ben, haticemin israrlari sonucunda artik yazayim dedim.
belki yarin yapabilirim lütfen abla degince uykuyu bile askiya aldim :D
midye pohaca faceebokda rast geldigim bir tarif, ama kime aittir tarif bilmiyorum o sebepten helallik dileyerek paylasiyorum sizlerle
bastan belirteyim biraz ugrastiran bir hamur isi
malzeme söyle
2 yumurta
1cay bardagi sivi yag
1 cay bardagi yogurt
1 cay bardagi süt
yarim pk yas maya
aldiginca un yaklasik 4 bardak aliyor
1 kahve kasigi tuz +seker

ic malzemesi ise arzunuza kalmis ister kiymali ,ister peynirli ne dilerseniz artik
ve hamurun katlarina sürmek icin 150 gr tereyag eritilmis

yapilisi
tüm hamur malzemesini bir kaba koyup, kulak memesi yumsakliginda bir hamur hazirlayin .hamurun mayanalamasi icin beklemiyoruz bu pohacada
hemen isleme geciyoruz
hamuru bes esit parcaya bölün .her bir bezeyi acabildiginiz kadar acin en az hazir yufka ebatinda olmali
actiginiz bezenin üzerine erittiginiz tereyagindan sürün daha sonra diger bezeyi acin,yagladiginiz yufkanin üzerine koyup  tekrar tereyag sürün.böylelikle üst üste  bezeleri  tamamlayin .

bezelerin islemi bitince bir kenarindan baslayip kivirarak rulo seklinde sarin bu hali ile buzlukta 15 dakika dinlendirin .
süre bitince buzluktan cikarip iki parmak kalinliginda kesin

kestiginiz taraf alta gelecek sekilde elinizle bastirarak  acin.
 icine arzu ettiginiz ici koyup kapatin. yagli kagit serilmis tepsiye dizip üzerlerine kalan tereyagini sürün isitilmis 200 derece firinda kizarincaya kadar pisirelim

afiyet olsun .

hatice geliyorum yemege haberin olaaaa ;)

3 Kommentare:

  1. cook tesekkürrr ederriiimmm
    :) BENIM ICIN UYKUNDAN OLDUN o yuzden butun islerimi birakip yapmam gerekiyorr ... :D ;D

    YanıtlaSil
  2. Cok guzel gorunuyor,ellerinize saglik olsun...

    YanıtlaSil
  3. Ellerıne sağlık..
    Bereketı bol olsun..

    Sevgiler.

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle