Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Muzlu yas pasta


esselamü aleyküm dostlarim .
sizlere bu gün bana ait olan bir pasta tarifi vermek istiyorum .
her pasta yaptigimda, kizimin yüzündeki hüznü görmek beni cok üzüyor  :(
onunda yiyebilecegi birseyler üretmek cabasina itiyor bu durum beni.bu pasta da onun yiyebilecegi icerikde hazirladim .kizim bunu senin icin yaptim dedigimde gözlerindeki mutlulugu görmenizi cok isterdim.insaAllah sizde yapip tattiginizda kizim icin duada bulunur ve alerjisinin gecmesi icin dua edersiniz .
hamuru icin
280 gr un
175 gr tereyag
100 gr toz seker
2 yumurta sarisi
20 gr kakao
ic malzemesi
4 adet iyice olgunlasmis muz
1 pk ülker muzlu puding
2 tüm yumurta
2 yumurta sarisi
100  gr toz seker
1 bardak süzme yogurt
1 pk labne peynir
40 ml sivi yag
500 ml süt
1 pk vanilya sekeri
yarim limon kabugu rendesi  ve suyu
üzerine pisirmeden serpmek icin cikolata ( bitter olmali ) yaklasik 15-gr
yapilisi
tüm hamur malzemesini yogurup cok hafif  tereyag ile yaglanmis 28 cm kelepceli kalibiniza 4/3 tabana yayin.
kalan hamuru ile kenarlari yüksek olarak kaplayin . bir kenarda bekletin
ic malzemesini hazirlamak icin büyük bir kaba cikolata haric  tüm malzemeyi koyup el blendiri ile cekin .pürüssüz bir kivami olmali
Hazirladiginiz hamura bosaltip üzerine cikolata parcalari serpistirin  isitilmis 180 derece firinda 60 dakika pisirin . bazi firinlarda bu süre 50- dakika olabilir .pisen pastaniz biraz sogudukdan sonra kelepcesini cikarin .
pastanizi buzdolabina koymayin serin bir yerde muhafaza edin

10 Kommentare:

  1. ellerine sağlık arkadaşım pastan nefis görünüyor..

    YanıtlaSil
  2. Yaptığınız pastaların hepsi birbirinden güzel maşallahınız var bu konuda
    ellerinize sağlık..,
    Ailece allerjik bünyeli olarak sizi çok iyi anlıyorum Rabbim kızınızla beraber tüm ihtiyacı olanlara şifa versin inşallah..

    YanıtlaSil
  3. Seni bir gün kaçıracağım :)

    YanıtlaSil
  4. Ablacım ayrıca hep dualarımdasın sen ve kızın..belirtmek istedim bir kez daha..

    YanıtlaSil
  5. Selamlar. Sitenizi tesadüfen keşfettim ve bayıldım. Başarılar diliyorum. Tarif de harika defterime ekledim. Takipteyim. Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hosgeldin sevgili simge .
      iltifatlarin icin cok tesekkür ederim.
      umarim beyenirsin sevgilerimi gönderiyorum

      Sil
  6. Melegim pasta harika...yavruma Rabbim en kisa zamanda sifalar versin...Ellerine saglik canim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razi olsun canim .amin amin amin
      en güzele emanetsin can

      Sil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle