Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Objektifimden 1


es selamü aleyküm dostlarim hepinize hayirli bir hafta diliyorum.
bundan böyle firsat buldukca kendi cekmis oldugum  karelere, beyendigim düsündüren yazilari güncem sayfamda sizlerle paylasacagim .
 acemi olsamda cesaretimi toplayip eklemeye karar verdim .
bunaldiginiz zaman bana mesaj atabilirsiniz SIkIldik artik yeter diyebilirsiniz :)
bilmiyorum sizde de olurmu? dogaya baktigim zaman gördügüm düzen haz verir. verirken de ne kadar az sükrettigimi hatirlarim . ama ben yine yüzsüzlük edip bu güzeliklere bakarken Allahim bu gördügüm güzelikleri ayni ahiretimede ver diye dua ederim  herseyin tesadüf oldugunu bu nizamin bir tesadüf ile olmus olabilecegini bile düsünmek bilginlere ! yakismayan  bir cahillik olarak görüyorum
marifetnameden bir kac satir ...günümün sizlere hediyesi olsun .
"Delil isteyen müsriklere de ki : Göklerde  ve yerdeki akil almaz sanata bakiniz ki ,nice incelikler vardir.
ilm-i ezelide iman etmeden ölecekler icin delil ve mucize görmek ve korkutmak faide vermez
(yunus suresi 101)
dualara talibim her zamanki gibi .....

0 Kommentare:

Yorum Gönder

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle