Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portakalli kereviz


size bu gün portakalli zeytinyagli kereviz tarifini vermek istiyorum
bir kac arkadasim ne olur melek günlük yaptiklarindan da ekle, illa özel olmasi gerekmiyor diyorlar
bende ama herkezin bildigi tarifleri eklememe gerek varmi diye düsünüyordum ama blogumda bulunmasinin da zarari olmacagini söylediler .
dün yapmis oldugum kerevizi eklemeye karar verdim .
sizler ne düsünürsünüz? bilmiyorum
birde blogumda bulunan bazi tariflerimi bulamiyorum :(
galiba yeniden yapip eklemem gerekecek
ama ne olur sormayin ne olugunu bende bilmiyorum cünki .
gerekli malzeme
1 adet büyük kereviz
2 büyük kuru sogan
2 büyük havuc
1 cay bardagi zeytinyag
2,5 su bardagi portakal suyu
bir su bardagi dolusu konserve bezelye
üzeri icin taze dereotu
biraz üzerine gezdirmek icin zeytin yag
tuz ,
2 yemek kasigi toz seker
yapilisi
kerevizleri soyup yarim ay seklinde dograyin. limonlu suda bekletinki kararmasin .
soganli havuclari yarim ay seklinde dograyip bir tencerede zeytinyagi, toz seker ile kavurun üzerine kerevizleri koyup tuzunu ekleyip portakal suyunu ilave edin.
orta ateste yaklasik 45 dakika pisirin
kapagini sIk acmayin ve karistirmayin. kerevizler yumsayinca bezelyeleri ilave edip ocagin altini kapatin biraz bu sekliyle bir yarim saat dinlendirin daha sonra servis tabagina bosaltip üzerine biraz zeytinyag ve derotun ile süsleyin  servis zamanina kadar buzdolabinda bekletin
afiyet olsun
dualariniza talibim

0 Kommentare:

Yorum Gönder

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle