Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sekerpare



Es selamü aleyküm dostlarim .hepinize hayirli bir hafta sonu diliyorum .
"Schiller; "bir anda kaybettigimiz firsatlari hicbir sonsuzluk  geri getiremez .' diyor  gectigimiz kandil telefonum caldi .
-ilim anam; melek nasilsin iyimisin ?diye sordu .dedim hamdolsun .
tatli yapabilecek kadar iyimisin? dedi güldüm .
dedim ne icin? kermeste tatlimiz bitti . biliyorsun bu gün kandil ,aksama camiye cok kisi gelecek ve bizim hic  tatlimiz kalmadi. bir kac kisiye haber verdim sanada vermek istedim dedi .
Bazen insana en kolay seyler bile cok zor gelir o an  .bende o anlarimdan birini yasiyor olmamin ruh hali ile dedim, su an yetistiremem ama yarin icin yapabilirim dedim .
telefonu kapatinca icime tuhaf bir aci ates düstü. biraz da icinde bulundugum ruh halimle, kendimi cok kötü hissettim .düsününce  benim nasibim bu Allah bana nasip etti dilime gelen ya Allah bismillah ile bir anda kendimi mutfakda buldum .
aklima gelen iki tatlinin hazirliklarina basladim .cünki bu günde bu firsati kacirmayi kim isterki. mubarek bir gün, ve cok kisiye nasip olacak. ayni zamanda gelir getirecek .ve kardeslerimin sIkIntisi feraha cikacak .o gün bir iki saat icersinde yapip hemen ulastirdim .Rabbim katinda kabul buyursun .niyet hayir ,akibet hayir olur insAllah .vucudum yorgun olabilir ama ruhum mutlu ciktim mutfagimdan .
baktim blogumda yok bu tarifim dedim sizlere de ulastirayim ve sizlerinde duasini alayim .insAllah beyenirsiniz .
1 pk tereyag yaklasik 250 gr oda isisinda
1 su bardagi pudra sekeri .
2 yumurta
1 pk kabartma tozu
alabildigine un  (kulak memesi yumsakliginda )
üzerine sürmek icin yumurta sarisi
findik üzerlerine koymak icin
serbeti
3,5 su bardagi seker
3,5 su bardagi su
biraz limon
serbet malzemelerini bir tencereye koyup kaynatin hazir olan sebetinizi bir kenara alip ilimasini saglayin .
hamur icin olan tüm malzemeyi bir kaba koyup iyice yogurun .ceviz büyüklügünde parcalara koparip yuvarlayin tepsiye dizin üzerlerine birer adet findik koyup yumurta sarisi sürün
isitilmis 200 derece firinda kizarincaya kadar pisirin ..her ikisi ilik olacak sekilde serbetini verin  serbetini cekince servis yapabilirsiniz
afiyet olsun

0 Kommentare:

Yorum Gönder

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle