Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tarcinli cevizli merengler

es selamü aleyküm dostlarim .
yine uzuuuuun bir ara diyorum .yani verdigim uzunca bir ara cünki simdiye kadar eklemis oldugum tariflerim hep önceki blog sayfamdan aktardigim tariflerim idi .kismet ilk tarif olarak, bu oluyor .aslina bakarsaniz sayfadan sayfaya tasinmaktan ziyade tuhaf bir isteksizlik ile bogusmaktayim belkide bu ara gerekli idi adini siz koyun artik .dilegim dualarinizda unutmayin bu bacinizin duasiz elleri kalkmiyor .
bu tarifim ise sevgili pasa soframin http://www.pasasofram.blogspot.de/porselen demlik etkinligi icin gönderiyorum
sevgili pasa sofram seni allah icin seviyorum
tarifimize gelince ismi tarcinli ve cevizli merengler diyelim sekillerine bakmayin lezzet olarak agizindaki karemel ve ceviz muhtesem ikili olarak dans ediyorlar ;)
malzeme
4 yumurta beyazi
1,5 su bardagi toz seker
2 su abardagi iri dogranmis ceviz
1 kahve kasigi tarcin
yapilisi
yumurta beyazlarini kar gibi oluncaya kadar cirpin yavas yavas sekeri ekleyip cirpmaya devam edin mikserinizi kapatip dogranmis cevizi ve tarcini ekleyip spatula yardimi ile karistirin .yagli kagit serilmis tepsinize yemek bir yemek kasigi ile alip baska bir yemek kasigi ile siyirarak  belli araliklarla koyun .isitilmis 180 derece firinda yaklasik 20-dakika pisirin firinina göre bu süre 25 dakika olabilir .

merenglerinizi saklarken agzi kapali kaplarda saklamayin acik olarak bir tabakta bulundurmanizi tavsiye ederim .
kücük bir not yumurtalarinizin sönmemesi icin icersine bir cay kasigi limon suyu ekleyin cirparken .bu notu sevgili haticemin abla merenglerim söndü dedikten sonra eklemeye karar verdim .

afiyet olsun sagliginiz sükrünüz daim olsun

4 Kommentare:

  1. sen cAGIRIRSINDA BEN HIC GELMEMMI CANIM :)
    ELLERINE SAGLIK COKDA LEZZETLI GÖRÜNÜYORLAR ABLACIM

    YanıtlaSil
  2. Merhaba..Merengin her türlüsüne bayılırım..Ellerinize sağlık süperler..Hemen deneyeceğim.Sizi izlemeye aldım.Bende beklerim..Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hosgeldin arkadasim. deneyince sonucu paylasirsan sevinirim .sevgilerimi gönderiyorum

      Sil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle