Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tavuklu pilav


selamün aleyküm canlar .
Bu gün sizlere tavuklu pilav tarifini vermek istiyorum.
biliyorum her ev hanmi yapar tavuklu pilavi .her evde farklidir tat
ben sizler icin cok daha hafif bir sekilde  pisirme yöntemi uyguladim ve cok lezzetli oldu .

gereken malzeme
1 tüm tavuk
2 su bardagi pirinc
6 bardak su
1 kasik tereyag

yapilisi
tavugu temizleyip yikayin biraz iri parcalara ayirin tereyagini düdüklü tenceresine koyup tavuklari bir miktar kizartin tuz karabiber ekleyip yaklasik bir cay bardagi su koyup kapagini kapatin 20 dakika pisirin .
diger tarafta pirinci yikayip  kaynamis tuzlu suda haslayin cok fazla haslamayin tane tane olunca süzün tekrar tencereye alin pisen tavuklari didip pirince ekleyin tavukda olusan suyu pirince ekleyin güzelce karistirin kapagini kapatip 10 dakika dinlendirin .
hem fazla yagli olmayan tavuk lezzeti belirgin  bir pilaviniz oluyor

verecegim ispanakli firin patates ile servis yapmanizi tavsiye ediyorum
 ikisi muhtesem bir tat oluyor .

afiyet olsun

2 Kommentare:

  1. Evett bende böyle yapıyorum
    çokta lezzetli oluyor ellerine sağlık sizlere afiyet olsun canım...

    YanıtlaSil
  2. Ellerıne sağlık bereketı bol olsun sofralarının.

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle