Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tel sehriyeli bulgur pilavi



 Es selamü aleyküm dostlar
Bu enfes tadi ilk arkadasimda yedigim zaman vurulmustum ,bulguru severim ama bu haliyle cok daha lezzetli bir pilav.has bir cerkez kizina layik bir tarif .alir almaz tarifini, haftada iki kez yapar duruma geldim.
bu pilavda tek degisiklik yapmaniz gerekiyor oda  bulguru asla yikamamalisiniz !!
simdide sizlerle paylasip bu tatdan mahrum kalmanizi istemiyorum
gerekli mazleme.
1 su bardagi tel sehriye
2 su bardagi pilavlik bulgur
80 ml sivi yag +1 kahve kasigi tereyag
4 su bardagi tavuk suyu ( sade sicak suda kullanabilirsiniz ama tavuk suyu cok yakisiyor )
 karabiber taze cekilmis olsun lütfen ;)
tuz

tencerenize siviy yagi koyup sehriyeleri ekleyin sararmaya baslayinca tereyagini ve karabiberini ekleyin renkleri koyulasincaya kadar  sehriyelerin tereyagda karabiberde kokusunu birakacaktir pilaviniza
                                     hemen bulguru ekleyip bir kac kez daha cevirin .

                               tuzunu suyunu ekleyip orta  ateste suyunu cekinceye kadar pisirin.
                                pisen pilavinizin kapagina kagit havlu koyup yarim saat dinlendirin .
dinlendirdigimiz pilavi kasigin sapi ile havalandirin 

sicak sicak servis yapin .

                            ister tavuk yaninda, ister tursu, ister kavurma, dilerseniz cacik.. bu size kalmis
                                         afiyet olsun dostlar daim  Dualariniza talibim
                                                                     Muhabbetle.

3 Kommentare:

  1. Güzel kalpli marifetli elli ablam benim..öptüm..

    YanıtlaSil
  2. bulguru böyle hiic denememistim, cok güzel oldu...abla iyiki varsin..
    Rabbime emanetsin
    Avusturyadan selamlar,Aysee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razi olsun aysem .
      iyiki sizler varsiniz .cok sevindim inan .
      rabbim sevindirsin seni
      baki muhabbetle

      Sil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle