Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tuzlu cubuklar


Es selamü aleyküm dostlar hayirli bir hafta diliyorum
son zamanlarimda farkli birseyler yazamiyorum nedense:(
herzaman ayni seyler gibi geliyor bana :(beynim durmus bir vaziyette.
biryerlerde bir yanlis var ama bulamiyorum . hayati geldigi gibi yasamaksa benim icin en zoru ,yani plansiz programsiz luzumsuz ..
süregelen  bu verimsizligim üzerime cöreklenen bulamadigim agirlik kanimi emiyor sanki
sebeb !? burada omuz silkiyorum sadece ve kocaman bir BiLMiYORUM  ...........................diyorum
dua buyrun
alel acele hazirladigim tuzlu cubuklar cok beyenildi umarim sizlerde beyenirsiniz
250 gr oda sicakliginda margarin
1 cay bardagi siviyag
1 cay bardagi yogurt
1 tatli kasigi tuz
1 tatli kasigi seker
yarim paket kabartma tozu
aldiginca un
1 yumurta (sarisi hamura beyazi üzerine sürmek icin )
cörek otu yada susam üzerlerine serpmek icin
yapilisi
un harici tüm malzemeyi bir kaba koyup iyice karisitirin yavas yavas unu ekleyerek yogurmaya devam edin
kulak memesi yumsakliginda bir hamur elde edince, ceviz büyüklügünde koparip uzun cubuklar hazirlayin
yagli kagit serilmis tepsiye dizip üzerine firca yardimi ile yumurta beyazini sürün.
cörek otu yada susam serpistirip isitilmis 180 derece firinda kizarincaya kadar pisirin

Afiyet olsun

0 Kommentare:

Yorum Gönder

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle