Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yesil kabakli kek


es selamü aleyküm dostlar tarifini verecegim bu kek yesil kabak ile yapiliyor ..
kabak tüketmekte zorlananlar icin güzel bir altarnatiftir simdiden afiyet olsun

Gerekli malzeme:
4  yumurta
1  fincan toz seker
1  fincan siviyag
2  fincan un
2  fincan findik tozu
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya sekeri
2  fincan rendelenmis yesil kabak
1 kahve kasigi tarcin .

28 cm uzun kek kalibi
üzerine arzu ederseniz cikolata ( ben pudra sekeri kullandim )

yapilisi
yumurta ve sekeri vanilyayi köpürünceye kadar cirpin daha sonra sivi yag ekleyin unu findik tozunu kabartma tozunu tarcini ilave edin .kalibi isterseniz alufolye ila kaplayin yoksa margarin ile yaglayin malzemeyi kaliba bosaltip önceden isitilmis 180 derece firinda 60 dakika pisirin
not ölcüde kullanilan fincan türk fincani degil büyük kupada degil normal cay fincani olacak

8 Kommentare:

  1. Selamün Aleyküm...
    Ellerine sağlık canım ben hiç duymamıştım yeşil kabakla kek ,en kısa zamanda deneyeceğim
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Kakaolusunuda tavsiye ederim..Bir de vanilyayı iki paket ekleyince daha bir aromatik oluyor sanki nacizane fikrim..:)

    ellerinize sağlık, selam ve dua ile..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen dersinde ben denememmi rummam .
      ayrica sefalar getirdin duacinim

      Sil
  3. Hayırlı akşamlar ablacım..
    Ablam bir sonraki yapılışta ne olur ne olur bir dilimini kes de ekle resmini içini çoook merak ettim..ben kabağı her şekilde yemeyi severim :)
    Ellerine sağlık ablacım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin icin kismetse yarin alip yapayim nurum ama cekinmeden deneyebilirsin cok seveceginden eminim .
      aksamlar hayir dola gecene nur misafirin insAllah o ola

      Sil
  4. Ve aleykum selam abla, bu çok ilginçmis ya ilk defa goruyorum yesil kabakli keki :) tuzlu kek sandim once sonra baktim seker varmis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen söylemessen kimsede anlamaz icinde kabak oldugunu can ;)
      beyenecegine eminim sevgilerimi gönderiyorum sana ziyaretlerin icin bin sükran

      Sil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle