Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yettim böregi


selamün aleyküm
sizlere bu gün bir börek tarifi vermek istiyorum

malzeme
3 adet yufka
1 cay bardagi sivi yag
3 yumurta
1 su bardagi yogurt
1 su bardagi süt
1 kahve kasigi tuz
biraz karabiber

ic malzeme
 ufalanmis peynir az cok miktarini damak zevkinize birakiyorum maydanoz koymadim malzemeye cok cabuk olmasi gerekiyordu böregin cünki ;)
karabiber
üzerine bol miktar susam

yapilisi yufkalari üst üste koyarak sekiz ücgen parcaya kesin  sigara böregi saracakmissiniz gibi 3 yufkadan 24 tane cikmasi gerekiyor
 tek tek alip hazirladiginiz sivi harctan bolca sürüp icine peynir koyun biraz bol olarak sarin yagli kagit serilmis firin tepsisine koyun .tüm yufkalari böylece tamamlayin
kalan sivi harci üzerlerine sürün susami serpistirin
 200 derece isitilmis firinda kizarincaya kadar pisirin sicak sevis yapin

resim cok acil oldu yine malesef
son dakika haber veren misafirlerim icin hazirlamistim bu böregi
adini da o yüzden yettim böregi koydum :D

0 Kommentare:

Yorum Gönder

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle