Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Asma yapraginda balik


sizlere bu gün degisik bir tat sunmak istiyorum .ben palamut baligi kullandim ama sizler dilediginiz balik türü ile yapabilirsiniz .
malzeme
1 tanesi 700 gr gelen 3 adet palamut
1 kuru sogan
yarim bag maydanoz
tuz karabiber
yarim cay bardagi sirke
yarim limon kabugu rendesi
sarmak icin bir miktar asma yapragi .
üzerine sürmek icin biraz sivi yag

yapilisi
baliklari temizleyim yikayin kuruladikdan sonra sirke ile baliklari ogusturun bu islem daha lezzetli olmasini sagliyor .icine halka seklinde dogradiginiz soganlari temizlenmis maydanozu  bir kapta karistirin limon kabugu rendesini koyup tuz ve karabiber ekleyin .bu harci baliklarin karnina paylastirin .
baliklarin üstünede bir biktar tuz serpin
asma yapraklarini tezgaha serin üzerine baligi koyun üstlerini de asma yapraginla kaplayip mutfak ipi ile baglayin tüm baliklara ayni islemi uygulayin .üzerlerine biraz firca yardimi ile sivi yag sürün sayet baliklariniz yagli türden ise gerek olmaz yaglamaya
istilmis 230 derece firinda 60-70 dakika pisirin . servise sunmadan önce  ipleri kesip yapraklarini cikarin yaninda bol salata ile servis yapin .
afiyet olsun
ben palamut cinsi kullandim cünki kizim cok seviyor birazda kilcik sorun olmuyor.
 kendisi rahatlikla yiyebiliyor  cocuklari olan aileler icin ideal balik türü bence
palamut biraz kuru bir balik türü  siz dilediginiz balik türünü kullanabilirsiniz

0 Kommentare:

Yorum Gönder

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle