Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cabuk acma


gerekli malzeme
250 ml sivi yag
500 ml süt
7 yemek kasigi toz seker
2 kahve kasigi tuz
42 gr yas maya
2 yumurta beyazi  sarisi üzeri icin kullanilacak
yaklasik 1,5 kg un
yapilisi
tüm malzemeyi kulak memesi yumsakliginda yogurup mayalanmasi icin bekletin
ellerinizi biraz sivi yaga batirip mayalanan hamurdan yumurtadan biraz kücük koparip uzun seritler yapin iki tanesini bir birine dolayip yuvarlak sekil verin
.
yagli kagit serilmis firin tepsisinde on dakika bekletin üzerlerine yumurta sarisini firca ile sürüp 190 derece isitilmis firinda kizarincaya kadar pisirin .yaklasik 25 dakikada pisiyor
afiyet olsun dualariniza talibim

3 Kommentare:

  1. İlk denediğim de nasıl olur acaba diye tereddütteydım.
    Ama nefis oldu tek kelimeyle muhteşem cok teşekkürler tarif için.
    tavsiye ederim herkese. defalarca yaptım her seferinde harika oldu.

    YanıtlaSil
  2. Az önceki yorumum da yazmayı unuttum şuan yoğurucam yine mayanın erimesini beklerken size yazmak istedim :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. paylaşım için teşekkürler en kısa zamanda denemek istiyorum

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle