Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Diyanet kermesine


Es selamü aleyküm dostlarim .
öncelikle dün sayfami ziyaret eden kandil dileklerini birakan tüm arkadaslarima tesekkür ediyorum kendilerinden ayni zamanda özür diliyorum yogun gecen bir haftadan dolayi yorumlarin coguna cevap veremedim hakkinizi helal edin .
yukarida görmüs oldugunuz pasta diyanet camisinin düzenledigi kermeste acik arttirma icin istenildi .
rabbim katinda kabul buyursun .geliri hayirli islerde kullanilmayi nasip etsin
bedenen cok yorgun ve cok stresli bir haftanin sonunda ancak bukadar olabildi .

12 Kommentare:

  1. ancak bu kadarmi harika olmus canim masallah cok marifetlisin :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  2. Allah razı olsun arkadaşım ve kabul etsin inşALLAH hizmetlerinizi...Bizim de kermesimiz ver, 5 gündür devam ediyor, Kur'an Kursu Talebeleri yararına..Yorucu ama o kadarda harika ve muhteşem duygu veriyorki Rabbimiz , ruhumuz yenileniyor tazeleniyor sanki ..Hz Allah sağlık, sıhhat, afiyet versin yeterki.....Sevgiler selam ve dua ile....

    YanıtlaSil
  3. Ve Aleyküm Selam ve Rahmetullahi ve Berekatühü ve Mağfiretihüma...(önceki yorummumda unuttum arkadaşım)

    YanıtlaSil
  4. Allah razi olsun sevgili güzel gül coooook tesekkür ederim .

    Aski züleyha Allah c.c. emeklerimizi zayi etmesin katinda kabul buyursun
    sana ve arkadaslarina kolayliklar diliyorum bereketli olsun insAllah .

    YanıtlaSil
  5. Ablacigim daha ne olsun :o
    MasaAllah sana,
    Rabbim guç,kuvvet,saglik versin insaAllah sana.
    Allah'a emanet ol.

    YanıtlaSil
  6. Hoşgeldin ablam yokluğun hissedildi..
    Ellerin dert görmesin güzel bir pasta çıkmış ortaya maşallah..

    YanıtlaSil
  7. Daha ne olsun ya sahane olmus :) Ellerine saglik ve aleykum selam :)

    YanıtlaSil
  8. Çoook güzelll:)),ellerin dert görmesin canımcım.

    YanıtlaSil
  9. Kalbin kadar güzel bu pastalar,
    sen harikasın ya...

    YanıtlaSil
  10. allah hayrını kabul etsin, benim de şu ağzımın suyunu gidersin(: tek tek tüm postları elimden geçirerek buna kadar geldim, bi saat önce yemek yemiş olmamın sanki hiç etkisi yokmuş, sanki midemde yok olup gitmiş gibi her resimde daha bi acıkıyorum..ama azimliyim, ilk posta kadar gidicem! ne pahasına olursa olsun!

    YanıtlaSil
  11. Allah razi olsun can
    rabbim sahit Allah icin seviyorum seni
    sebebi bende ;)

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle