Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dostluk adina


bu yaziyi güncellememin sebebi hepinizi özledigimi belirtmek
olurda okursaniz  sizleri unutmadigimin belgesi olsun istedim .sanal dünyada bir Allah neverdiyse varsa bunun ilk temelini atan degerli tuhanama sükranlarimi belirtmek icindir.
Allah razi olsun tuhanam seni hic unutmadim ablam daim dualardasin

Dostluk adina bu yazim ...
sene 2000 yada 2002  ilk internetim baglandi evime televizyona benzer ekraniyla  ,ama onun kadar cüsseli degil ve bircok zerzavati olan bir makina  adi  ise bilgisayar .
 kondu evimin bir kösesine .
ilk önceleri tuhaf tuhaf baktik birbirimize .
Bana coook uzak bir ihtimal geliyor bu makinayi kullanmak . biraz korku biraz heyacan karmasik duygular icim de yani .
Arada basina varip, bozulurmu acaba? diyerek bir iki tusuna bastigim klavyemin cikardigi  tik tik sesi   bana cok yabanci . evet itiraf ediyorum korkuyorum .

bir zaman esim kullanirken seyrettim köseden bucakdan  esim kullanirken onu gözlerimle takip etmem  kah saklidan not almam  biraz kendime güven kazandirdi bana .bir iki derken alistik birbirimize .
bir aksam dolasirken esim sanal alem denilen beldede, bir siteye  denk gelmis .adi hekimoglu sitenin .
sagolsun benim adima üye olmus. ücüncü üyesiydim bu sitenin .
kurucusu bir yardimcisi ve ben .artik hic becerisi olmayan bir harf ararken saaatler geciren bana mod olma teklifi geldi

acikcasi korktum cekindim ne beceri var , nede bilgi .elde olan tek seyse  istek .kabul ettim mod olmayi Düsünülebilir alti üstü mod bir nevi oku kontrol et isi ama benim gözümde cok sorumluluk isteyen bir görevdi . neyse  bir iken iki olduk ikiyken üc .cogaldik okadar güzel dostluklar kurduk ki anlatilmaz yasanir .

kurulan bazi  dostluklarimiz  ise   aileler arasi görüslemelere  posta yolu ile hediyelesmelere, telefon görüsmelerine ,eski usullerce yazismalara, ziyaretlerlere dönüstü .bir cogu ile yüz yüze geldik  .
yüz yüze gelmeden baglanan onca gönül dostu  daha fazla oldu
 daha ne istenirki .
sevmek icin gören göze ne gerek var !

 daha sonralari bir arkadas katildi aramiza  hekimogluna

 adi tuhana
 görev arkadasi olduk. cok seyi paylastik derlestik, yazistik .benimse  bu siralarda hayatima dünyama katilan rabbimin vermis oldugu hediyeme bebegime  yani dünyalar tatlisi kizima daha fazla zaman ayirabilmek icin göreve ara verdim .

sonra bir yikima ugradi hekimoglu sitesi iyiler varsa sanal alemde kötülerde vardir dedirten  .herkez bir kenara dagildi .
tuhanam bir aradan sonra ebediyi kurdu bir ana gibi topladi hepimizi basina  yeniden hasretlikleri bitirdi dostlarimi tek tek orada görmek ömrüme ömür katiyor . orasi kendimi buldugum her firsatta bana  rabbimi zikrettiren, unutturmayan  ,ögreten ,okulum ,psikologum .

ama zamanima tecavüz etmeyen sevdiklerimi düsünen vaktin olunca ugra denilen dostu bir iki gün görünmeyince aranan sorulan ama firsati olmayanada  gönül konulmayan birinci adresim oldu .bu sebepten ebedi benim icin önemli

bu yazimi ebedime sevgi haneme güzel dostlarima her ne kadar sanal alem densede sanalin aksine gercegin ta kendisi olan ve bu sanal  tezatini cürüten dostlarima ithaf ediyorum .

iyiki varsiniz iyiki sizi tanidim sizi seviyorum .Allah c.c. gönlünüzdeki yerimi daim etsin .

mutfakkedisi:)



 

0 Kommentare:

Yorum Gönder

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle