Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Elmali kek


selamün aleyküm dostlar .
sizlere bu gün elmali bir pasta tarifi vermek istiyorum
cok hafif bir lezzet
elma her mevsim bulunan bir meyve ve her evde bulunur diye düsünüyorum
acil misafir baskinlari icin uygundur ;)
malzeme
4 yumurta
2 su bardagi toz seker
4 yemek kasigi margarin Oda isisinda
4 su bardagi un
1 pk kabartma tozu
2 cay bardagi süt
üzeri icin
4 adet elma
5-6 yemek kasigi galeta unu
4 yemek kasigi toz seker
4 yemek kasigi sivi yag
1 kahve kasigi tarcin
yapilisi
margarini sekeri iyice cirpin .icine yumurtalari teker teker kirarak cirpmaya devam edin .
unu kabartma tozunu bir kapta karistirip malzemeye ekleyin sütü de koyup iyice cirpin
borcam bir tepsiyi margarin ile biraz yaglayin kekinizi bu tepsiye döküp düzleyin .
üzerine soyup ordadan böldügünüz elmalari cok ince dilimleyip hamurun üzerine dizin hamurun icine yarisi batirilmis olmali .elmalarin tümünü yerlestirince ,ayri bir kapta galeta ununu,sekeri ,siviyagi,taricini
karistirip elmalarin üzerine serpistirin
isitilmis 200 derece firinda üzeri iyice kizarincaya kadar pisirin
dilimleyip ister cirpilmis krema isterseniz  meyva sosuyla servis yapin .Tarif bana ait
afiyet olsun dualara talibim 

3 Kommentare:

  1. En sevdiğim pastalardan biridir bu canımcım helede tarçının kokusu ay harikasın sen...

    YanıtlaSil
  2. müthiş görünüyoor

    YanıtlaSil
  3. Muhtesem bir tadi var..resim ifade edemiyorum bunu az once yaptim coooooooook sahane oldu :)

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle