Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Firinda Patates


selamün aleyküm dostlar .
 dostlar nasil gripmis beni cok sevdi hic birakmiyor :( dua edin bana
sizlere bu günkü tarifim cok basit ..
tavuk yemeklerinin et yemeklerinin yaninda yapabileceginiz bir patates garnitürü tarif bana ait

malzeme ise  hep göz karari arzu ettiginiz miktarda patatesi soyup yikayin daha sonra iri dilimlere ayirin
firin tepsinizi alufolye ile kaplayin patatesleri tepsiye yayin üzerine biraz zeytinyag, tuz ,karabiber ,biraz muskat rendesi birazda toz kirmizi biber serpin bol miktarda sarimsak tozunu ve iki üc avuc dolusu galeta ununu serpistirip elinizle harmanlayarak iyice karistirin .
isitilmis 200 derece firinda kizarincaya kadar pisirin sicak olarak servis yapin

1 Kommentare:

  1. Ben muskat rendesi ve sarımsak tozu hariç diğerlerini ekleyerek yapıyordum birde böyle denicem. Teşekkürler paylaştığınız için.

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle