Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Frambuazli yas pasta


selamün aleyküm dostlar
yine bir hafta sonu yasatan gösteren rabbime sonsuz sükürler olsun .
hafta sonunuz icin sizlere bir pasta tarifi vermek istiyorum
kolay gelsin insaallah beyenirsiniz
gerekli malzeme
hamuru icin
125 gr margarin
100 gr seker
1 yumurta
200 gr un
yarim pk kabartma tozu

ic malzeme
500 gr labne peynir
2 yumurta
140 gr tozseker
1 pk vanilya puding
yarim su bardagi yogurt
yarim su bardagi sivi yag
1,5 su bardagi süt
1yemek kasigi nisasta
bir kac damla limon suyu

en üstü icin
500 gr frambuaz
6 yemek kasigi toz seker
1,5 yemek kasigi nisasta
1 su bardagi elma suyu
yapilisi
 hamur malzemesini robotunuzun kesme bicagini icine koydukdan sonra icine bosaltin kesme islemi icin calistirin hamur toplanmaya baslayinca cikarip elinizle toparlayin naylon torbaya koyup buzdolabinda yarim saat dinlendirin .
dinlenen hamuru merdane ile acin ama bu islemi yaparken un fazla kullanmayin  kelepceli kalibinizi cok hafif yaglayin (tereyag kullanmanizi tavsiye ediyorum )hamurla tart seklinde kaplayin kalibinizi
 kenar yüksekligi üc parmak olmali
ic malzemesinin de hepsini bir kapta karsitirin( el blendiri kullanin) hazirladiginiz krema malzemesini hamurla  kapladiginiz kaliba bosaltin üstüne yaklasik 5-6 yemek kasigi frambuaz serpistirin
isitilmis 180 derece firinda 50 dakika pisirin .
pisen pastanizi firindan cikarip iyice sogutun
soguyan pastanizin üzeri icin frambuaz jölesi yapmak icin ise
elma suyu ve frambuazi bir kapta el blendirindan gecirin. sivi hale gelen frambuazi tel süzgecden süzün
bir tencereye koyup üzerine nisastayi sekeri koyup karistirin ocaga koyup bir iki tasim kaynatin
pastanizin üzerine bosaltip donmasi icin bekletin
oda isisinda dondurun bu pastanizi buzdolabina koymayin ve saklamayin hamuru sulanir

11 Kommentare:

  1. Can dost ANNELER GÜNÜNÜ KUTLUYORUM SEVGİLER SELAMLAR RABBİME EMANET OLUNUZ

    YanıtlaSil
  2. Allah razi olsun canim seninde anneler günün kutlu olsun .
    sevgi ve selamlar
    sende en güzele emanetsin

    YanıtlaSil
  3. Ama bu pasta harika geceleri yatarken illa sana uğruyorum sonra rüyamda tül perdeyi yemeye çalışırken uyanıyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kiyamam sanaaaaaa
      ben hakkini nasil öderim Allahim duy sesimi su hatuna ellerimle birseyler yedirmeyi nasip eyle .
      tülleri birak kugum hazmi zor olur ;)
      kucakladim anneler günün kutlu olsun

      Sil
  4. Anneler gunun kutlu olsun Ablacigim,

    ellerine saglik,digerleri gibi buda nefis gorunuyor,
    Selametle kal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkür ederim bitanem .seninde kutlu olsun .
      can tanelerin varmi bilmiyorum hakkini helal edesin
      sevgiler can

      Sil
    2. Helal olsun ablacigim :)

      Muhabbetle...

      Sil
  5. Renki tatlılar her zaman sevmişimdir bu da öyle sevilesi bir şey ki aah vakit olsa da yapsam uğraşsam ablam ellerine sağlık,anneler gününü kutluyorum ayrıca dün oturamadım bilgisayarın başına postumun ardından öpüyorum ablacım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razi olsun nurum .
      okudum yazini blogunda.beyendim taktir ettim .
      yazdiklarinin ardinda kendi annenin ne kadar mükemmel bir kiz yetistirdigini gördüm .
      seni seviyorum nurum

      Sil
  6. selamların enn güzeli üzerine olsun kardeşimm.
    bu ne güzelliktir böyleee..
    maşallahh...
    :))
    alsam bi dilimcikk,müsade war mı kii:)
    sarıldım sana sıkıca..
    muhabbetle..
    huzur dolu hgaftalar dilerim..
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rahman razi ola hosgeldin canim .hepsi senin can
      ziyaretin icin tesekkür ediyorum sevgi hürmet bizden
      sanada hayirli bir hafta dilerim Allah c.c. zorlarimizi kolaylastirsin
      selam ve dua ile

      Sil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle