Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kelebek maffin


cok malzeme gerektirmeyen ama lezzetli bir tarif
simdiden afiyet olsun
malzemeler 12 adet maffin icin
125 gr un
2 kahve kasigi kabartma tozu
125 gr margarin (oda isisinda )
125 gr toz seker
2 yumurta
yarim limonun kabugu
2 yemek kasigi süt
üzerine serpmek icin pudra sekeri

 Üstüne sürmek icin krema malzemesi
100 gr oda isisinda tereyag
200 gr pudra sekeri
2 yemek kasigi limon suyu
yarim limon kabugu rendesi

yapilisi
firininizi 190 dereceye isitin
mafin kaplarini ikili olarak kalibiniza koyun yani ikitane üst üste kagit koyacaksiniz
unu kabartma tozunu beraber karistirin
üzerine margarini, toz sekeri ,yumurtayi ,sütü, limon kabugunu ,hepsini mikserinizle krema haline gelinceye kadar cirpin pamuk gibi bir karisim olmali :)
yaklasik iki yemek kasigi dolusu  maffin kaliplara paylastirin
 isittiginiz firinda yaklasik 20 dakika pisirin sogumaya birakin
kremanin hazirlanisi icin  tüm malzemeyi mikserinizle güzelce cirpin.
 pürüssüz bir kivam olmali
maffinlerin üzerinden ince bir tabaka kirmadan keserek düzleyin kremadan bir miktar sürün  kestiginiz parcalari ortadan kesin. resimde görüdügünüz gibi  yerlestirin biraz kurumasini bekleyin  pudra sekeri serpin servise hazir .......

afiyet olsun

7 Kommentare:

  1. o kelebekler uçsun avcuma konsun. bende hammm yapayım uça uça. Ellerine sağlık ablacım.

    YanıtlaSil
  2. Ablacim ben bunlari aliyor etkinlige getiriyorum izninle :))

    YanıtlaSil
  3. insAllah balim ucsunlar sade kahvenin yanina konsunlar

    pasaaaam ;)benim kelebekler nereye uctu sofrayami ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ablacim benim soframda kendileri:))
      cokda rahatlar merak etme ;)

      Sil
  4. Bu kelebekler bir harıka olmuş ,ellerine saglık.Tarifini yapılacaklar listesine ekledim,bana da beklerim.

    YanıtlaSil
  5. Selamun Aleyküm ,
    vayy bunlar harika sen tam bir sanatçısın bu konuda can canım,
    ellerine sağlık size afiyetler olsun
    kızın bunlara deli oluyordur :))
    güzel bir pazar dilerim
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aleyna aleyküm selam kugum .
      rahman razi ola acizane yapiyorum iste birseyler kendi capimda.
      kizimin yiyebildigi maffinlerden biri cok seviyor
      sanada hayirli pazarlar kugum.
      kucakladim ...

      Sil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle