Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Krakerli tavuk


dedimya tezat bir insanim ;)
malzeme
2 adet tüm tavuk gögsü
300 gr yogurt (marine icin )
1 yemek kasigi hardal (senf )
yarim cay kasigi kimyon
yarim cay kasigi kirmizi toz biber
yarim cay kasigi kisnis (koriander )
tuz karabiber

200 gr arzu ettiginiz tuzlu kraker  ( ben tuc kullandim türkiye icin ülker cizi olabilir

yapilisi

öncelikle tavuk gögüslerini yikayip kurlayin  uzun seritler halinde kesin iki parmak kalinliginda yeterli olur .
yogurdun icine tuz (fazla olmasin kraker  ve hardal tuzlu oluyor cünki) karabiber kirmizi biber kimyon kisnis hardali koyup karistirin tavuklari yogurdun icine koyup yaklasik bir saat bekletin .
diger tarafta krakerleri merdane ile dövüp un haline getirin firini 200 dereceye ayarlayip isitin . tavuklari yogurtan cikarip krakere batirin heryerini kaplayinca yagli kagit serilmis firin tepsisine aralikli dizin .isitilmis firinda kizarincaya kadar pisirin
sicak olarak servis yapin yanina ister patates, isterseniz pilavla :))
ama bana sorarsaniz mozerellali patatesle servis yapin

1 Kommentare:

  1. bu tarifi çoksevdim...
    mutlaka deneyeceğim...
    ellerine sağlık..
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle