Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kuskonmaz sote

kuskonmazla geldim sizlere dostlar
artik mevsimi reonlarda rastliyoruz bolca beyazindan moruna .
sagolsun esim bu gün alisveristen kuskonmazla döndü .gönlümü okumus sanki gün icersinde aklimdan gecirmistim :)  aksama balik düsünürken yanina sebze ne yapsam diye düsünürken bu süpriz harika oldu hemen paylasayim mahrum kalmayin bu lezzetten .
kuskonmazin her türüne uygulayabilirsiniz bu islemi ,tabi konserve haric :)
gerekli malzeme
1 bag kuskonmaz
yarim cay bardagi hakiki zeytinyag
2 yemek kasigi nar eksisi yada erik eksisi ben erik eksisini kullandim tuz karabiber
malzeme bu kadar yapilisi ise söyle
böyle bag halinde satilanida var kilo ilede bu bag 500 gr lik

kuskonmazin bir tanesini elinize alin .resimde görüldügü üzere kivirin, en sert yerinden kirilacaktir kuskonmaz bicak kullanmayacagiz yani ;)

tüm kuskonmazlari bu sekilde kirin sert yerlerine ihtiyacimiz yok ne kadar pisirirseniz pisirin odunumsu sertlikte kalacaktir .geri kalanlar cöpe gidiyor burada  
izgara tavanizi ocaga koyup en yüksek isida isinmaya birakin isininca yikadiginiz kuskonmazlari tavaya dizin

varsa sayet bir et dövecegi ile üzerine bastirin ara ara bu islemi yapin güzel izgara izlerimiz cikmali kuskonmazin üzerine 10-12 dakika ya sürüyor ya sürmüyor ceviriyoruz kuskonmazlarimizi
bir 10 dakika da cevirdigimiz taraflarini pisiriyoruz

tava sicakken hemen üzerine zeytin yagini tuzu karabiberi ve erik eksisini gezirdiriyoruz tavayi birkac kez salladigimiz zaman müthis koku ve görüntü lezzet tavamizdan bize gülümsüyor :)

afiyet olsun mutlaka deneyin dostlar sifali lezzetli sezonunu kacirmayin derim

6 Kommentare:

  1. harika bir görüntü olmuş bayıldım..eline emeğine sağlık canım ne değişik bir yemek tarifi hiç yemedim... sizlere afiyet bal şifa olsun...

    YanıtlaSil
  2. Muhteşem görünüyor ve çok pratik bir yapımı var ablam teşekkür ederim hayırlı cumalar sarıldım.

    YanıtlaSil
  3. şöyle tazecik bir kuşkonmaz bulamadım:( Geçen gün konservesini aldım ama hiçç mutlu etmedi beni ablacım ya:(

    YanıtlaSil
  4. naliyam hemen cevap yazamadim hakkini helal edesin mutlaka tavsiye ederim bir dene .

    sevgim ben tesekkür ederim canim .bende sarildim

    ecem pazarlarda bulmassin belki ama büyük marketlerde vardir ablam
    simdi tam sözonu cok uzun süre bulunmaz, gözlerin arasin.
    bu lezzeti kacirma derim kucakladim ablam .
    artik buradan görüsecegiz bilgine

    YanıtlaSil
  5. Yaşadığım yerde öyle her şey bulunmuyor canım
    biz öyle her şeyi icat edemedik daha:)))

    YanıtlaSil
  6. kuşkonmaz da severim.
    ama ben ena yemek olarak yerim sebzeyi.
    sanırım siz balığın yanında yemişsiniz.
    etçi değilim ya pek ondan.
    :)
    hadi bi enginarlı bakla tarifi yazsanız ya.
    :)

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle