Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mozzerella kizartmasi


bu gün öglen üzeri acikinca yeni birsey denedim güzel oldu ama bu tarif yemek öncesi aparatif olarak önermiyorum cünki cok doyurucu bir salata kafi tokluk verme süresi ise oldukca uzun
gerekli malzeme
600 gr mozerrella Italyan peyniri
1 adet orta boy elma
350 gr patates
1 yemek kasigi kekik
1 yemek kasigi mercankök (estragon )
1 yemek kasigi limon suyu
2 yumurta sarisi
2 yemek kasigi nisasta (patates nisastasi olursa cok daha iyi
tuz karabiber
2 dis rendelenmis sarimsak
ayriyeten kaplamak icin
2 yumurta beyazi +1 yumurta beraber karistirin
5 yemek kasigi un
6 yemek kasigi siviyag kizartmak icin
yapilisi
elmayi patatesleri soyup yikayip rendeleyin
rendelediginiz patates elma karisimina 2 yumurta sarisi ,baharatlari sarimsagi nisastayi  tuzu karabiberi koyup limon suyunu da ekleyerek karistirin  bir kenarda bekletin
mozerella peynirini süzün dilimleyin (ne cok ince nede cok kalin olacak )
peynir dilimlerini önce una ,daha sonra cirptiginiz yumurtaya daha sonra patatesli karisima bulayin gerekirse elinizle yapistirin kizdirdiginiz yagda yaklasik 8-10 dakika bir kez cevirerek kizartin .yaninda bol limonlu salata ile servis yapin
not kullanacaginiz baharatlar mercankösk ve kekik taze olursa cok ince dograyin lezzeti daha yogun ve güzel olacakdir ben kurularini kullanmak zorunda kaldim
afiyet olsun

0 Kommentare:

Yorum Gönder

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle