Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Narin tatli



selamün aleyküm dostlar hepinize hayirli sabahlar
sizlere verecegim bu tarif  bir zamanlar ebedi forumdaki ebedi dostum mevanin foruma eklemis oldugu bir tarif.
tarifin kolay olmasi yapayim düsüncesi oluverdi .

gerekli malzeme
2 yemek kasigi yogurt
2 yumurta
yarim cay bardagi sivi yag
50 gr margarin (oda isisinda)
1 pk kabartma tozu
3-4 damla limon suyu
1 pk vanilya sekeri
aldiginca un yaklasik ben ölctüm 350-400 gr kadar aliyor (kulak memesi yumsakliginda olacak )
serbeti icinse
2,5 su bardagi seker
2,5 su bardagi su
öncelikle birseyi belirtmek istiyorum benim dikkatimden kacan sizden kacmasin :)
bu tatlinin serbeti kaynatilmiyor !! yalnizca  su ve sekeri bir kapta karistirip eritiyorsunuz okadar
yapilisi
öncelikle serbeti hazirlayip bekletin
hamur icin gerekli tüm malzemeyi bir kapta güzelce yogurun 10 dakika bekletmenizi öneririm.
aslinda yogrulan her hamurun dinlenmesi güzel sonuclar verir !
yogurdugunuz hamurdan kücük parcalar koparip dilediginiz gibi sekil vererek hazirlayin tepsiye dizin. isitilmis 180 derece firinda kizarincaya kadar pisirip firindan cikan hamura serbeti dökün dinlendirip serbetini cekince  servise hazirdir .
not
ben tarifin yani hamurun yarisinin icine kestane sekeri koydum :) yarisini bos yaptim
ama orjinalinde hamur bos birakiliyor .
mevacim cok tesekkür ederim canim
afiyet olsun

6 Kommentare:

  1. Ellerine saglık,çok güzel olmuş.Kolay ve şık bir tarif olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denersen sevinirim heden ;)
      ziyaretlerin icin tesekkür ederim

      Sil
  2. Adını çok sevdim bu tatlının:)))
    söz narin narin yiyeceğim:)))
    ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. narin narin yimeeee ;) kacak insaat söz konusu olur sonra

      Sil
  3. İsmi ne kadar güzel ablam bunun..narin tatlı :)
    Ablacım iyimisin nerelerdesin sen konuşamadık bu gün?..Allah'a emanetsin dualarımdasın ablacım..
    Sevgilerimi bırkatım..

    YanıtlaSil
  4. arayan soranin cok olsun nurum .pazar gününden beridir tatli bir telas vardi dernekle ilgili ancak simdi firsat bulabildim bakmaya, sen burda yazarken ben senin sayfandaydim :)
    sagligim ne sen sor ne ben söyleyeyim
    hamdolsun isyan kapilarina vardirmasin Allahim.
    dua buyur

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle