Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Objektifimden ( Hayirli cumalar )

Arilarin kovana giris cikisini görmek,kuskusuz bir gözlemdir .
Petegi görmek,daha fazla bilgidir..bali tatmak ise,bunlardan cok farklidir.
bu kadarla bitmiyor..bir gram bal yapmak icin,arinin gösterdigi cabayi hayal etmek ve balin terkibini,sifa etkisini bilmek,aridaki gizli,sirri düsünmek ise apayri bir yörüngedir..
bilmek apayri seydir.
"gercegi bilenler,onu sevenlerle mukayese edilemezler.
onu sevenler de ondan zevk alanlarla bir degildir.(konfücyüs )
KÜCÜMSEME ALISKANLIGI KAZANMIS BiR TOPLUMDA,BiLiMiN VERiLERi DE DAHiL,HER UYARI ETKiSiZ KALIR.
insan bir seyin gercek degerinin farkina varmadi mi,o sey önemsemez.susuzlugun ne demek oldugunu bilinmesse  "suyu israf etmeyin,, demek yetmez.insanin aliskanliklarinin ittigi yolda yürür.
görevi insan severse yapar.
bu bir egitim isi ..Birkac söz ve anonsla basaramassiniz bunu etkinin sürekli olabilmesi icin, bir duygu maya tutmali,kalp benimsemeli bunu.

KEMAL URAL kücük sey yoktur  isimli kitabindan  bu satirlar

 Dostlarim günlük nasibimde bu yazilar cikti karsima .cuma hediyesi olarak nasipleri olanlarla paylasmak adina paylastim yine .
cumamiz mubarek olsun dualarinizda nasibim olmasi dileklerimle  HAYIRLI CUMALAR DOSTLAR

3 Kommentare:

  1. Hayırlı Cumalar sevgili dostum. Kemal Ural'ın bu kitabını mutlaka alıp okuyacağım. Çok hoşuma gitti yazdıkların. Şimdiden iyi haftasonları canım. ALLAH'a emanet ol.

    YanıtlaSil
  2. Selam canım içisi merak edilmek çok güzel bir duygu,
    en kısa zamanda okuyamadığım yürek damlalarına karışmış tariflerini okuyacağım merağına gelince ben olsam bende merak ederdim:)

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle