Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pastahane pohacasi


pastahane pohacasi bu tarif tatli bebegim asmine ait, kendisi miniminnacik bir ev hanimi
 onu seviyorum iyiki varsin canim. tarif icin cok tesekkür ederim..
 eminim senin yaptiklarin kadar güzel olmadi ama ben yine de yaptim.

malzeme
1 paket maya (taze olsun, dondurucudan olmamali )
yarim cay kasigi mahlep
1 cay bardagi seker
1 yemek kasigi tuz
3 yumurta (1 tam, 2 beyaz icine, 2 sari üzerine)
250 gr biskin margarin oda sicakliginda (mutlaka biskin olacak margarin)
1 cay bardagi sivi yag
1 su bardagi sulu süt (yarisi süt, yarisi su)
Aldigi kadar un (yaklasik 1 kg)
ic malzemesi peynir.

yapilisi
mayayi ilik sütlü suda eritin . diger malzemeleri katip
kulak memesi kivamina gelinceye kadar un ekleyerek yogurun . 2 saat kadar kabinda mayalandirin .
daha sonra baklava bezeleri gibi beze yapin. yaklasik 30 dan fazla beze oluyor.
daha sonra bezeleri ters cevirip tezgahin üzerinde 15 dk kadar dinlendirin .
dinlenen bezeleri ters cevirip elinizle ortasini acin
iki ucu üst üste getirin  ama bastirmayin . yan yatirarak. elininizle  yaniyla kenar kismina
bastirin
tepsiye alin . yumurta sarisini sürüp ve catalla üzerine cizikler atin. Tepside 1 saat dinlendirin.
200 derece önceden isitilmis firinda kizarincaya kadar pisirin...
afiyet olsun

kullanilan yag icin türkiyedeki arkadaslarima  alternetif varmi bilmiyorum ,bu pastahanelerde kullanilan tam beyaz bitkisel margarin oluyor .burada reonlarda bulmak mümkün ama türkiyede bulunabilirmi reonlarda bilemiyorum bilen arkadaslar varsa sayet yorum yerinden mesaj birakirlarsa sevinirim .

0 Kommentare:

Yorum Gönder

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle