Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peynirli waffel


selamün aleyküm  canlar hepinize hayirli bir hafta sonu diliyorum .
hergün ayni sekil olan kahvaltiya bir degisiklik olsun diye waffeln yaptim her zaman tatli olacak degilya ben tuzlu istedim nedense :) ama citir citir bir waffeln oldu birde  salata ile servis edince ne diyorlar su öyle yemegi ile kahvalti arasi yenilen ögüne ona uydu siz yapinda ne zaman isterseniz o zaman yeyin simdiden afiyet olsun .

malzeme
150 gr un
130 gr nisasta
180 gr margarin oda isisin da
4 yumurta
125 ml su
250 gr rendelenmis peynir sert peynir olursa cok daha lezzetli oluyor
1 kahve kasigi kabartma tozu
tuz karabiber

yapilisi
margarini bir kaba koyun mikserinizle  yumusayincaya kadar cirpin üzerine yumurtalari ve suyu ekleyip iyice cirpin özlessin .
bir kapta unu, nisastay,i rendelenmis peyniri, kabartma tozunu karistirip yumurtali malzemeye ekleyin. güzelce karistirin .isittiginiz waffel makinasina malzemeden her defasinda  2,5 yemek kasigi koyup kapagini kapatin tüm malzemeyi bu sekilde kizarincaya kadar pisirin yaninda salata ile servis edin .

2 Kommentare:

  1. Ben hiç wafle yemedim ,neden yemedim acaba çok merak ettim bak şimdi:)

    YanıtlaSil
  2. BENDE HİÇ YEMEDİM ÇÜNKİ WAFFE MAKİNAM YOK :(

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle