Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Role pohaca


bu günkü tarif netten almisim  tarifi ama inanin nerden aldigimi hangi site oldugunu bulmam mümkün olmadi isim bile not etmemisim.ama cok lezzetli bir tarif oldugu icin sizlerle paylasayim istedim .

gerekli malzeme
150 gr margarin (oda isisinda )
yarim su bardagi sivi yag
yarim su bardagi yogurt
1 yumurta (bu yumuratanin sarisihamurun  icine beyazi disina kullanilacak )
3 su bardagi un
yarim paket hamur kabartma tozu 
üzeri icin 1 cay bardagi galeta unu
tuz

ic malzemesi arzunuza kalmis ben peynirli yaptim arzu edenler patatesle yapabilirler .
peynirli yapacaklar icin-
300 gr beyaz peynir maydanoz karabiber

yapilisi

margarin,siviyag,yogurt,yumurta sarisi,tuz, kabartma tozunu elinizle iyice  bir kapta karistirin .
yavas yavas unu ekleyerek yogurun yumsak bir hamur elde edin .
hazirladiginiz hamuru ikiye bölün. hamurun bir parcasini biraz un ile acin cok ince yada kalin olmasin yaklasik bir santim kalinlik yeterli oluyor.
 hazirladiginiz ici hamurun üzerine yayin bir kenarindan baslayarak dikkatlice yuvarlayin  hazirladiginiz roleye yumurta beyazi sürüp galeta ununa bulayin .
diger hamurada ayni islemi uygulayip keskin bir bicakla iki parmak kalinliginda kesin .kagit serilmis tepsiye koyun  180 derece isitilmis firinda kizarincaya kadar pisirin .ilik servis yapin.

sofraniz bereketli sagliginiz afiyetli sükrünüz daim olsun
dualarinizda unutmayin bizleri

2 Kommentare:

  1. MELEK ABLA NOLUR BU TARİFİNİ DE DİĞER TARİFLER GİBİ AŞAMALI FOTOLARLA YAYINLARMISIN TEKRAR ÇOK BEĞENDİM NOLURRR ALLAH AŞKINA SEVGİLER

    YanıtlaSil
  2. SLM MELEK ABLA BLOGUNU ÇOK SEVİYORUM TARİFLERİN VE FOTOLARLA AŞAMALI YAYINLAMAN ÇOK GÜZEL BU TARİFİNİ DE ÇOK BEĞENDİM AŞAMALI FOTOLARLA TEKRAR YAYINLARMISIN NOLUR
    A E OL SEVGİLER

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle