Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sakli sultan


malzeme
1 kg süt
2 cay bardagi un
1 su bardagi toz seker
1 pk vanilya
100 gr margarin yada tereyag
250 kedi dili büskivi
kremasi
üzerine cikolata sosu icin malzeme
 4 cay bardagi süt ( cay  bardaklariniz ne cok kücük nede büyük olsun orta boy olacak )
2 cay bardagi toz seker
2 kahve kasigi nisasta
2 corba kasigi kakao (sekersiz )
400 gr cikolata
kedi dillerini islatmak icin bir su bardagi süt
yapilisi
sütü unu sekeri vanilyayi bir tencereye koyup muhallebi kivaminda pisirin. icine margarini koyup
karstirin  cam tepsiye dökün .üzerine kedi dili büskivileri süte batirip dizin
 üstüne cikolata sosunu dökmek icin bir kenarda bekletin

cikolata sosunu hazirlamak icin
cikolatalar haric tüm malzemeyi tencereye koyun cirma teli kullanarak devamli karistirmak suretiyle sosu pisirin .ocakdan cekip icine cikolatalari atip erimesini bekleyin .
cikolatalar eriyince büskivilerin üzerine sicakken dökün .
üzerine dilerseniz findik fistik yada hindistan cevizi dökerek süsleyin
üzerini strec folyo ile kapatin buzdolabinda soguttukdan sonra dilimleyerek servis yapin
afiyet olsun

3 Kommentare:

  1. Selamun Aleyküm canımm,seni çok özledim ,gelip yorum yapamasamda dualarımdasın emin ol ,ellerine sağlık harikaaa ,afiyetler olsun ,kocaman sevgiler,seviliyorsun...

    YanıtlaSil
  2. aleyna aleyküm selam canisi .
    bende özledim gelip gidip baktim endiselendim merak ettim .kendi kendime yogun galiba zorlarini kolay eyle yarabbi dedim .
    sende daim aklimda gönlümdesin .yorumlarini ne kadar cok yazmissin
    bana ayirdigin zamanin saniyeleri adetince rabbim dereceni yükseltsin .
    sende sende seviliyorsun canisi

    YanıtlaSil
  3. tatlı çok güzel ama adı daha güzel,ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle