Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Semizotu salatasi


gurbet .
söylenince insanin icine cöken acinin adi. bogaza takilan bir yumruk, midenize giren kramplar .
seneler gecsede aliskanlik olur ama degisim olmaz . o aci hep hissedilir icinizde . bir kanadi kirilmis kus misali ,ne kadar gitmek istese de ucmak istese de  mümkünati yoktur  .  ucamaz varamaz o istedigi yere .caresiz siner bir kösede .peki neler de hissedilir bu gurbet? havasin da, suyun da , sofrasin da , gece girince yatagina , gelir hep sevdikleri aklina ,gözlerinin önüne, tane tane .
 yapacak bir sey yoktur ne yazikki.  kapatirsiniz gözlerinizi sIkica .gecer ömür dedigin sermaye bir sene iki sene derken bakmissiniz olmus yirmibes sene .


Dün alisveris merkezine gittim  ve gözlerime inananamadim .
gurbeti bana yasatan  seylerden bir taneside cok sevdigim semizotu .Belki sacma gelebilir size ama bulamayip da seneden seneye yerseniz  benim düsündügümden farklisini düsünmessiniz .
evet bulmustum  tazeydi 3 bag aldim ve bu gün bir baginin  salatasini yaptim . özlemle daldim icine tadini sindirdim icime

Allahim  sonsuz hamdü senalar olsun  sana

semizotu salatasi

malzemeler
1 bag semizotu
1 bucuk  su bardagi süzme yogurt
4 corba kasigi mayonez
2 dis sarimsak
yarim su bardagi su yogurdu inceltmek icin
tuz

yapilisi
semizotunu temizleyip yikayin yarim parmak uzunlugunda dograyin .
bir kapta yogurdu n akiskanligini saglamak icin suyla  inceltin ama cok duru olmasin mayonezi tuzu karistirin sarimsagi ezip ekleyin yikayip süzdügünüz semiotunu tabaga yerlestirin üzerine yogurdu gezdirip
servis edin . afiyet olsun

2 Kommentare:

  1. Salataya bayılırım,
    Ben senin sunumlarına hayranım zaten,müthiş bir sunum canım...

    YanıtlaSil
  2. su gurbet yazisi beni bitirdi birtaze gurbet kusu olarak.bunu ancak yasayan bilir galiba.

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle