Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sibelin tatlisi ;)


sizlere tavsiyem mutlak iyice sogutun hatta biraz dondurun :D
malzeme
muhallebi icin
1 litre süt
9 yemek kasigi seker
3 yemek kasigi un
3 yemek kasigi nisasta
1 yemek kasigi tereyag
sos icin
1 yemek kasigi kakao
1 yemek kasigi nesguik
4 yemek kasigi toz seker
1 yemek kasigi nisasta
1 cay bardagi su +1cay bardagi süt
2 yemek kasigi sivi yag ( ben ekledim parlak olmasi icin
1 su bardagi ceviz ögütülmüs
200 petibör büskivi
300 gr cig krema  ben cogalttim ..normalde 200 gr demisti sibel
yapilisi
önce büskivileri robottan cekip borcam tepsiye dökün .muhallebi malzemesini pisirip büskivilerin üzerine dökün .daha sonra cirptiginiz kremayi muhallebinin üzerine gelecek sekilde sürün .
onun üzerine sos malzemesini pisirip kremanin üzerine yayin ceviz ile süsleyip mutlaka ama mutlaka sogutup dilimleyerek servis edin
tekrar tesekkür ederim sibelim :)
afiyet olsun

2 Kommentare:

  1. Baktıkça yutkunmaya başladım acıktım bennn:)ellerin dert görmesin canımm,bence sen harika bir insansınnn... diyeceksin iki yemektenmi anladın , hayır tek yemekten bile anlaşılıyor ,sunum ve tarifi veriş şeklin çok harika seni seviyorum canım arkadaşım...

    YanıtlaSil
  2. rahman razi olsun güzelliklere gark etsin seni insAllah

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle