Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Spangule


selamün aleyküm nereden aklima nereden esti ise estiler bana
kalktim ve yaptim insaallah sizde beyenirsiniz
malzeme
4 su bardagi süt
yarim su bardagi un
5 yemek kasigi kakao
1 yumurta
yarim su bardagi toz seker
4 yemek kasigi nutella (mutlaka nutella
üzerini süslemek icin kremsanti tuzsuz camfistigi
nutella ve seker haric tüm malzemeyi tencereye koyup blendirdan gecirin ocaga koyup karistirmak sureti ile koyulasincaya kadar pisirin
pisince ocakdan cekip icine toz sekeri ve nutellayi koyup iyice karistirin hatta bu asmada blendir  kullanirsaniz sonuc daha iyi olacakdir kaseler bosaltip sogutun
soguyunca kremsantiyi hazirlayip arzu ettiginiz sekilde fistikla süsleyin
afiyet olsun
not
ben iki ölcü yapmistim resim iki ölcüden cikan miktardir

4 Kommentare:

  1. çok güzel gözüküyorlar ellerinize sağlık.sizi izlemeye aldım bana da beklerim. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hos geldin arkadasim
      hemen geliyorum ziyarete ,kahveyi cok severim ;)

      Sil
  2. okadar cok güzel seyler paylasiyorsunki hangisini nasil ve nezaman yapacagimi sasirdim :))) ellerine saglik

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkür ederim güzel gül Allah razi olsun.faydam oluyorsa güzelliklere vesile isem ne mutlu bana .
      hayirli hafta sonlari dilerim

      Sil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle