Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tonlu makarna (tezatlari yikan ;)


ben siziii yine tebessüm ederek düsünüyorum .
benim bloguma ugradiginiz zaman tezatlar ile karsilasabileceginizi göze alin ..
ama beni üzmek isterseniz acaba yapsam olurmu?? diye  kendinize sorarsaniz benim ne halde olacagim ida hayal edin derim  .

verecegim tarif ton balikli makarna.
 ama bir ilave daha var hadi size süpriz olsun :) asamalara göre uyguladiginizda düsündügünüzün tam tersi lezzeti size sunuyorum .

malzeme .
1 pk boru makarna ince olandan  500 gr
2 kutu yag icinde ton baligi . süzülmüs 300 gr olmasi gerek
3 yumurta
1 yemek kasigi tereyag
tuz
BOL !!!! karabiber . taze cekilmis olsun mümkünse

makarnayi tuzlu suda yaklasik 12 dakika haslayin suyunu süzüp hemen tencereye geri bosaltin ama kesinlikle soguk suya tutmayin makarnayi sicak olmali
ocagin altini kapatin
hemen yagini süzdügünüz baliklari ve hemen üzerine yumurtalari kirin 1 kasik tereyagini ekleyip  bol karabiber tuz serpip karistirin
tabaga alip sicak olarak !! roka bol karabiber ile servis yapin 

afiyet olsun .
dip not kalan makarnanizi mümkünse isitmadan tüketin istimaya kalkarsaniz dibini saracakdir vede yumurta kokusu yogun olur tecrübe ile sabittir ;)

0 Kommentare:

Yorum Gönder

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle