Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Visneli aglayan kek


selamün aleyküm
bir zamanlar internette cokca dolanan bir tarif .
ben orjinal tariften biraz farkli yaptim icine konserve visne kompostosu kullandim yiyenler cok beyendi
gerekli malzeme
4 yumurta
1 su bardagi un
1 su bardagi seker
4 yemek kasigi süt (hamurun icine )
1 pk kabartma tozu
3 yemek kasigi kakao (sekersiz)
bir büyük kavanoz visne süzülmüs (yaklasik süzülmüs 350 gr geliyor
1,5 su bardagi visne suyu (konservenin suyu ) hamur pisince üzerine dökmek icin ) eksikse su ile tamamlayin

üst krema
1 su bardagi soguk süt
1 pk krem santi (bir pk  icinden iki poset cikiyor )

en üzerine cikolata sosu icin malzeme
 2 cay bardagi süt
1 cay bardagi toz seker
1 kahve kasigi nisasta
1 corba kasigi kakao (sekersiz )
200 gr cikolata

keki hazirlamak icin öncelikle seker ve yumurtayi cirpip kuru malzemeleri ekleyip sütü ilave edip iyice karistirin
yaglanmis dikdortgen kaliba dökün. üzerine süzülen visneleri serpistirin
  isitilmis 180 derece firinda pisirelim biraz kekimizin sogumasi icin bekletelim soguyan kekin üzerine visne suyunu gezdirelim

iyice soguyunca kekimiz krem santiyi süt ile cirpip kekimizin üzerine sürelim

en üstüne sos icin tüm malzemeyi bir tencereye koyup karistirarak bir iki tasim kaynatin ocakdan cekip icine kücük parcalara kopardiginiz cikolatayi koyup erimesini saglayalim biraz sogumasi icine bekletip arada karistiralim kabuk baglamasin
                                                 pastamizin en üstüne döküp düzleyelim  .
                       pastamizi en az 4 saat  buzdolabinda bekletip dilimleyerek servis yapalim
                                                            afiyet olsun dualariniza talibim

4 Kommentare:

  1. Çok canım çektiii,
    ellerine sağlık canım ellerin dert görmesin,
    dualarım seninle canım.

    YanıtlaSil
  2. Melek abla coktandir aglayan pasta tarifi ariyordum seninki cok güzel görünüyor cocuklar hep istiyordu bu hafta denemek istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok eski tarifim aslinda
      ümid ediyorum ki cok seveceksiniz insallah
      sonucu paylasirsan sevinirim
      adini yazmani unutma olurmu simdi ben sudoku cözer gibi beynim

      Sil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle