Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ambar kurabiye

es selamü aleyküm dostlar bu gün sizlere verecegim tarif tam bir enerji saglik pinari diyebiliriz özellikle cocuklariniz icin cok saglikli beni dinlerseniz iki ölcü yapip teneke kutuda devamli bulundurun .
malzeme
125 gr oda isisinda margarin
250 gr seker
2 yemek kasigi kakao (sekersiz )
2 yumurta
150 gr cekilmis keten tohumu
150 gr un
3-4 yemek kasigi süt
200 gr kuru üzüm
150 gr susam
3 avuc dolusu yaprak yulaf
cay kasiginin ucu ile tarcin ve karanfil
100 gr dogranmis badem yada findik

öncelikle margarini ve sekeri eriyinceye kadar cirpalim icersine yumurtayi kirip cirpalim
ayri bir kapta tüm kuru malzemeyi karistiralim


cirptigimiz malzemeye ekleyelim ara ara sütü ilave edelim

bir spatula ile iyice kenardakileri temizleyip toparlayip 15 dakika dinlendirelim

ceviz büyüklügünde toplar seklinde yagli kagit serilmis tepsiye koyun
cok yan yana koymayin, isiya girince yayilmalari gerekiyor
isitilmis 200 derece firinda yaklasik 10-15 dakika pisirin 
teneke kutuda uzunca süre tazeligini muhafaza eder
konsept bana ait
afiyet olsun
        


8 Kommentare:

  1. Hep birbirine benziyor yorumlarım farkındayım ama yaptığın herşey de bir başka güzel ablam ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim benim ben memnunum .
      ziyaretlerin bile yeter
      okadar isinin arasinda birde ben cikiyorum burdan ;)
      sanada ellerimle yedirmeyi nasip eylesin Allah

      Sil
  2. Ablacigim ellerine saglik olsun,yine nefis bir tarif olmus,
    çok ugrayamiyorum kusuruma bakma :( bu aralar dikislerim çok yogun.Ramazana kadarda boyle devam edecek gibi gorunuyor.
    Allah'a emanet ol.

    YanıtlaSil
  3. değişik geldi ellerine sağlık. Bak bu harika artık facebookta. Beklerim
    http://www.facebook.com/pages/BaK-Bu-HaRiKa-DeKoRaSyOn/447201555298044

    YanıtlaSil
  4. Bir tanecik aldım sağlık pınarından:)
    Ellerinize sağlık.
    Şifa ola inşAllah.
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
  5. hiç duymadım.
    ama denerim.
    du bi anneme sölüyim.
    evime davet edip onunla yapayım.
    :)
    ama bende durmaz ki.
    o gün akşam hepsi biter.
    hemen yerim ben sevdiğim şeyleri ki.
    :)

    YanıtlaSil
  6. Daha önce dikkat etmemişim demek:)
    Görüntüye takılıp ,ayrıntılara bakmamışım:)
    Bir dondurma kaşığı alıp,muffin yaparken kulaklarını çınlatıcam senin ve u.aydının:)
    Günün hayrolsun,sevgili meleğim:)

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık canım ben bir kurabiye sever olarak çok beğendim

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle